Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Mange bilforhandlere kan jo finansiere billånet via et selskap som for eks. Santander. Men, når man da sitter der og har sett seg ut en bil man tenker man har råd til. Det må jo være innmari flaut hvis man får beskjed om at man ikke kan få lånet? Derfor tør ikke jeg dette. Hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: b4fb6...191
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Mange bilforhandlere kan jo finansiere billånet via et selskap som for eks. Santander. Men, når man da sitter der og har sett seg ut en bil man tenker man har råd til. Det må jo være innmari flaut hvis man får beskjed om at man ikke kan få lånet? Derfor tør ikke jeg dette. Hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: b4fb6...191 Det er jo slik det fungerer, så dersom det er en mulighet for at du får avslag på søknaden, kan det være lurt å ordne med finansiering på forhånd. Anonymous poster hash: 8ce38...f51
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Mange bilforhandlere kan jo finansiere billånet via et selskap som for eks. Santander. Men, når man da sitter der og har sett seg ut en bil man tenker man har råd til. Det må jo være innmari flaut hvis man får beskjed om at man ikke kan få lånet? Derfor tør ikke jeg dette. Hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: b4fb6...191 Jeg hadde ordnet finansiering på forhånd ( jeg tenkte som deg), så jeg visste at jeg var god for beløpet. Men jeg tok heller tilbudet om finansiering gjennom bilforhandler, siden det var et mye bedre tilbud. Anonymous poster hash: 3e78e...a1c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Bare husk at de ofte lokker med lave renter, men at de gjerne tar høye etableringsgebyr og fakturagebyr som gjør at den effektive renten stort sett er myyye høyere!! Spør hva den effektive renten blir, der er mitt tips! :-) Anonymous poster hash: 09542...388
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Mange bilforhandlere kan jo finansiere billånet via et selskap som for eks. Santander. Men, når man da sitter der og har sett seg ut en bil man tenker man har råd til. Det må jo være innmari flaut hvis man får beskjed om at man ikke kan få lånet? Derfor tør ikke jeg dette. Hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: b4fb6...191 Jeg hadde ordnet finansiering på forhånd ( jeg tenkte som deg), så jeg visste at jeg var god for beløpet. Men jeg tok heller tilbudet om finansiering gjennom bilforhandler, siden det var et mye bedre tilbud. Anonymous poster hash: 3e78e...a1c Hvor ordnet du dette på forhånd? Anonymous poster hash: b4fb6...191
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Mange bilforhandlere kan jo finansiere billånet via et selskap som for eks. Santander. Men, når man da sitter der og har sett seg ut en bil man tenker man har råd til. Det må jo være innmari flaut hvis man får beskjed om at man ikke kan få lånet? Derfor tør ikke jeg dette. Hvordan fungerer det egentlig? Anonymous poster hash: b4fb6...191 Jeg hadde ordnet finansiering på forhånd ( jeg tenkte som deg), så jeg visste at jeg var god for beløpet. Men jeg tok heller tilbudet om finansiering gjennom bilforhandler, siden det var et mye bedre tilbud. Anonymous poster hash: 3e78e...a1c Hvor ordnet du dette på forhånd? Anonymous poster hash: b4fb6...191 Jeg søkte hos Nordea på nett, fikk svar nesten med en gang hvis jeg ikke husker feil http://www.nordeafinans.no/ Anonymous poster hash: 3e78e...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå