Gå til innhold

Hvor gammel er du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er ditt yngste barn?

 

Jeg er 37 år, og min yngstemann er 5. Og nå har jeg plutselig begynt å leke med tanken på barn nummer 4! :-D ♡

Er jeg bare 'dum'!?? :-/

 

Anonymous poster hash: cb189...468

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det dumt?

 

Anonymous poster hash: bf7ca...019

Skrevet

26 år, yngste barn 1 år. Har to. Skal være ferdig med graviditeter og fødsler før jeg er 30.

 

Anonymous poster hash: 02736...76e

Skrevet

68 år føler jeg bare er 50 ;)

 

Anonymous poster hash: b9c84...52f

Skrevet

Jeg er 34,yngste er 7

 

Anonymous poster hash: c7cf5...69b

Skrevet

Snart 23, og min yngste av to, er snart to år :)

Og du har da tid, jeg ville ha gått for nummer 4 jeg!

Skrevet

30 er jeg. Yngste er baby, har 2 eldre

Skrevet

Jeg er 31, yngste 11 mnd.

 

Anonymous poster hash: 9a98e...76c

Skrevet

Jeg er 30 og mitt yngste og eneste barn er 10 år 😊

 

 

 

Anonymous poster hash: 921af...736

Skrevet

Og hvor gammel er ditt yngste barn?

 

Jeg er 37 år, og min yngstemann er 5. Og nå har jeg plutselig begynt å leke med tanken på barn nummer 4! :-D ♡

Er jeg bare 'dum'!?? :-/

 

Anonymous poster hash: cb189...468

Jeg er 31 år og yngste er 2. Ønsker meg også en 4. men det passer ikke situasjonen dessverre. De eldste er også blitt så store.

 

Anonymous poster hash: 873af...873

Skrevet

Jeg er 24 og mitt yngste (og eneste) barn er snart tre måneder.

 

Anonymous poster hash: 58c58...559

Skrevet

Fylte 46 år på tirsdag. :-). Yngste barnet er 15 mnd, de andre er 7 år og 14,5 år.

 

Personlig synes jeg du har meget god tid å få en til, og jeg synes heller ikke at du eller idéen om nr 4 er dum. Gjør som passer deg og din familie best. ;-) min erfaring er at svangerskapet da jeg var 38 var den letteste av mine 4 (har én dødfødsel tillegg til de tre andre), og babytiden var den aller beste. Jeg følte meg frisk, "ung" nok men selvsikker på mine mamma-ferdigheter, og hadde energi nok. Det var en sann glede, alt sammen. (Gøy med de andre også, bare at alt stemte helt riktig da jeg var 38).

 

Lykke til med valget. Min yngste var ikke planlagt, men du verden så gøy vi har det med henne! Kan virkelig anbefales!

Skrevet

Jeg er 33 år og mitt yngste barn er 6 år. Jeg har tre barn og føler meg ferdig.

 

Anonymous poster hash: 0df0a...52f

Skrevet

36 og yngste (nr 3 og siste) er 2.

 

Anonymous poster hash: 33e8b...46c

Skrevet

Er 44, og minste er 5 år.



Anonymous poster hash: a78d6...73b
Skrevet

Er 41 (blir 42 i løpet av året). Jeg forsøker å få mitt andre barn nå. Føler at klokka løper avgårde, men hormonverdiene mine er bedre enn alderen skulle tilsi.

 

 

Anonymous poster hash: 2a7ac...0e8

Skrevet

25, har ett barn på 5 år. Håper på nr 2 iløpet av 2016/17😊

Skrevet

Jeg er 29 og yngste er 4,5 mnd :D

 

Anonymous poster hash: 2a3e2...22b

Skrevet

Straks 40 år. Yngste er 6.

 

Anonymous poster hash: eb502...728

Skrevet

45 år😨 yngste 19. De andre er 21,23 og 25! 4 herlige sønner. Heldige meg 😍

 

Anonymous poster hash: e66fb...713

Skrevet

Er 33, yngste (nr3) kommer i mars :)

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 8b022...b28

Skrevet

44, og mitt eneste barn er 3.5 år.



Anonymous poster hash: dc06e...3d4
Skrevet

38 og yngste er 4.

 

Anonymous poster hash: 067c3...0a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...