Gå til innhold

Hva kan man bruke trumfbonus til

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonymous poster hash: f30c5...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overføre til din bankkonto. Eller å betale med hos f.eks flust.no

Anonymous poster hash: 30b1b...0c7

Skrevet

Førte over 1000 kr før jul 😀👍

Anonymous poster hash: 2ce70...d71

Skrevet

Du kan ta ut cash. Du kan få verdisjekker du kan handle med i de butikkene som er med i trumf. Du kan handle på Flust.no..

Anonymous poster hash: 26c3c...7d1

Skrevet

Bruker de i matbutikken jeg...

Anonymous poster hash: 4a7fc...4f2
Skrevet

Føre over til Eurobonus kontoen 😊

Skrevet

Hvordan overfører man trumfen til kontoen din da??

Anonymous poster hash: c76a1...74e

Skrevet

Logg inn på trumf.no

Anonymous poster hash: 4c748...57f

Skrevet

Man får jo disse bonussjekkene i posten så jeg bruker dem i matbutikken :)

Anonymous poster hash: 26c7f...a18

Skrevet

Man får jo disse bonussjekkene i posten så jeg bruker dem i matbutikken :)

Får du bonussjekker i posten? Det har aldri jeg fått

Anonymous poster hash: 11d3a...64c

Skrevet

Fører dem over til bank-kontoen med jevne mellomrom:-) Kjekke penger som man ikke hadde forventet! Gjør det samme med Coop-pengene.

Anonymous poster hash: aa17c...0d6

Skrevet

Man får jo disse bonussjekkene i posten så jeg bruker dem i matbutikken :)Anonymous poster hash: 26c7f...a18

Får du bonussjekker i posten? Det har aldri jeg fått Anonymous poster hash: 11d3a...64c

Gjør du ikke?

Det kommer et brev fra Trumf innimellom, nederste del er todelt. En del med noe man får gratis og den andre delen er en bonussjekk. Si jeg har 223kr i trumfbonus. Da får jeg en bonussjekk med dette beløpet som jeg enten kan betale med eller ta ut i kontanter.

Men har du registrert trumf på bankkortet ditt? Det har jeg, mulig det kan ha noe med saken å gjøre?

Skrevet

Man får jo disse bonussjekkene i posten så jeg bruker dem i matbutikken :)Anonymous poster hash: 26c7f...a18

Får du bonussjekker i posten? Det har aldri jeg fått Anonymous poster hash: 11d3a...64c

Gjør du ikke?

Det kommer et brev fra Trumf innimellom, nederste del er todelt. En del med noe man får gratis og den andre delen er en bonussjekk. Si jeg har 223kr i trumfbonus. Da får jeg en bonussjekk med dette beløpet som jeg enten kan betale med eller ta ut i kontanter.

Men har du registrert trumf på bankkortet ditt? Det har jeg, mulig det kan ha noe med saken å gjøre?

What, jeg får aldri noe i posten. Får av og til mail, men aldri noe bonussjekker eller gratisting. Det skal være registret på bankkortet mitt, kanskje jeg må sjekke at det er det

Anonymous poster hash: 11d3a...64c

Skrevet

Gjør du ikke?Det kommer et brev fra Trumf innimellom, nederste del er todelt. En del med noe man får gratis og den andre delen er en bonussjekk. Si jeg har 223kr i trumfbonus. Da får jeg en bonussjekk med dette beløpet som jeg enten kan betale med eller ta ut i kontanter.Men har du registrert trumf på bankkortet ditt? Det har jeg, mulig det kan ha noe med saken å gjøre?Anonymous poster hash: 26c7f...a18

What, jeg får aldri noe i posten. Får av og til mail, men aldri noe bonussjekker eller gratisting. Det skal være registret på bankkortet mitt, kanskje jeg må sjekke at det er det Anonymous poster hash: 11d3a...64c

Så rart!? Jeg har alltid fått det... Hmmm...

Men ang trumf, det er jo lett å finne ut om du har det på bankkortet. Ihvertfall om du aldri drar selve trumfkortet, bare bankkortet slik jeg gjør. Se på kvitteringen når du handler med bankkortet. Under summen står det "trumfgrunnlag (f.eks) 179kr (hvis det er summen du handlet for), og rett over strekkoden står det "trumf registrert"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...