Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Blir snart gal!! Gravid i uke 29, og det klør så ekstremt over absolut hele meg! Tenkte først på svangerskapskløe, men de eneste stedene jeg ikke klør er inni hendene og under beina 😳 Ellers klør alt fra hodebunnen til beina - hele tiden, både natt og dag. Prøvd å smøre, prøvd å skifte såpe og shampo, bruker bare nøytral eller blenda sensitive vaskepulver, og føler alt er prøvd for å få det bedre. Hjeeeeelp! Anonymous poster hash: 6cdcb...1ee
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Ingen regel uten unntak,ring legevakta og hør med de. Anonymous poster hash: 99663...00c
TPK Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Det kan vel være svangerskapskløe likevel, det finnes jo atypiske symptomer. Ring legevakta eller hastetime hos fastlegen i morgen. I beste fall er det ufarlig og du kan få noe kløestillende middel.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Kom deg til lege og få tatt gallesyre- og leverprøver. Jeg hadde alvorlig svangerskapskløe i første svangerskap, og klødde overalt bortsett fra inni hender og under føtter.. Måtte medisineres og følges tett opp på sykehuset. Anonymous poster hash: f338c...37b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå