Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Jeg er så redd!! Idag er jeg 14+3uker på vei. Har lest overalt at livmortappen skal være hard og bakovervendt. Da jeg sjekket min idag var den helt bløt og ikke bakovervendt Betyr det kanskje begynnende abort??? Anonymous poster hash: ff72d...f6a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Ingen?? Anonymous poster hash: ff72d...f6a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Hei!Livmortappen er så forskjellig fra person til person Men jeg tror ikke det er så lurt å rote oppi der, når du er så langt på vei som du er nå. Mener jeg har lest det en plass. Kanskje du skal snakke med lege eller jordmor om dette? Anonymous poster hash: 846a5...f2c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Jeg er 10+4 og har veldig myk, flat og lav livmorhals, har også åpning på 1cm. Var veldig bekymret til å begynne med, men jordmor beroliget meg med å si at så lenge man ikke har smerter eller blødning er det ikke farlig. Man må bare vente og se om det går bra. Anonymous poster hash: f78f3...38f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå