Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Har googla masse. Men vil ha erfaringer 😊 Hva bruker dere å betale for fly bilett å hotell? Bestiller dere pakkereise? Hvor er det lurt å dra når man har små? Hva kan man gjøre? Fortell alt 😊😀😀 Anonymous poster hash: 6bf73...9a5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Ingen med erfaring? Anonymous poster hash: 6bf73...9a5
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Rundt 5000 for flybillett og 5000 for hotell Fløy med Thai airways ( har også flydd til Thailand med Lufthansa, finnair og BA) Anbefaler direktefly. Vi booket hotellet gjennom hotel.com og bodde på et lite hotell i en suite på 60 kvm. Som førstereis ville jeg ha booket gjennom Ving ol. Da får du bedre hjelp om det skulle oppstå problemer. Thailand er blitt ganske strengt og det er smart å lese seg opp om skikk og bruk i Thailand. Du skal feks aldri ta en thai på hodet, peke på noe med føttene og du må aldri aldri si noe stygt om kongefamilien. Ikke spis fra matboder , nesten garantert matforgiftning . På markeder, stranden og tuk tuk taxier (og bathbusser) har de 3 priser. En for thaier, en for smarte turister og en for dumme turister. Prut på prisen. Ikke lei mopeder eller vannskutere, du kan få et erstatningskrav mot deg. Jeg er delvis oppvokst i Thailand og ble litt skuffet sist jeg var der fordi det er veldig mange russere der og alt var på russisk. Ellers er Thailand helt fantastisk , maten er himmelsk og thaiene elsker barn 😄
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Rundt 5000 for flybillett og 5000 for hotell Fløy med Thai airways ( har også flydd til Thailand med Lufthansa, finnair og BA) Anbefaler direktefly. Vi booket hotellet gjennom hotel.com og bodde på et lite hotell i en suite på 60 kvm. Som førstereis ville jeg ha booket gjennom Ving ol. Da får du bedre hjelp om det skulle oppstå problemer. Thailand er blitt ganske strengt og det er smart å lese seg opp om skikk og bruk i Thailand. Du skal feks aldri ta en thai på hodet, peke på noe med føttene og du må aldri aldri si noe stygt om kongefamilien. Ikke spis fra matboder , nesten garantert matforgiftning . På markeder, stranden og tuk tuk taxier (og bathbusser) har de 3 priser. En for thaier, en for smarte turister og en for dumme turister. Prut på prisen. Ikke lei mopeder eller vannskutere, du kan få et erstatningskrav mot deg. Jeg er delvis oppvokst i Thailand og ble litt skuffet sist jeg var der fordi det er veldig mange russere der og alt var på russisk. Ellers er Thailand helt fantastisk , maten er himmelsk og thaiene elsker barn 😄 Tusen takk for et langt å utfyllende svar 😊😀 å takk for mange tips( det skal jeg notere meg) 😊😀😀 Betalte dere 5000 per person? Jeg finner bare til sånn 20 å 30 tusen.. Anonymous poster hash: 6bf73...9a5
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Rundt 5000 for flybillett og 5000 for hotell Fløy med Thai airways ( har også flydd til Thailand med Lufthansa, finnair og BA) Anbefaler direktefly. Vi booket hotellet gjennom hotel.com og bodde på et lite hotell i en suite på 60 kvm. Som førstereis ville jeg ha booket gjennom Ving ol. Da får du bedre hjelp om det skulle oppstå problemer. Thailand er blitt ganske strengt og det er smart å lese seg opp om skikk og bruk i Thailand. Du skal feks aldri ta en thai på hodet, peke på noe med føttene og du må aldri aldri si noe stygt om kongefamilien. Ikke spis fra matboder , nesten garantert matforgiftning . På markeder, stranden og tuk tuk taxier (og bathbusser) har de 3 priser. En for thaier, en for smarte turister og en for dumme turister. Prut på prisen. Ikke lei mopeder eller vannskutere, du kan få et erstatningskrav mot deg. Jeg er delvis oppvokst i Thailand og ble litt skuffet sist jeg var der fordi det er veldig mange russere der og alt var på russisk. Ellers er Thailand helt fantastisk , maten er himmelsk og thaiene elsker barn 😄 Tusen takk for et langt å utfyllende svar 😊😀 å takk for mange tips( det skal jeg notere meg) 😊😀😀 Betalte dere 5000 per person? Jeg finner bare til sånn 20 å 30 tusen.. Anonymous poster hash: 6bf73...9a5 Ja 5000 per pers.Når tenker du å dra og hvor lenge?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Rundt 5000 for flybillett og 5000 for hotell Fløy med Thai airways ( har også flydd til Thailand med Lufthansa, finnair og BA) Anbefaler direktefly. Vi booket hotellet gjennom hotel.com og bodde på et lite hotell i en suite på 60 kvm. Som førstereis ville jeg ha booket gjennom Ving ol. Da får du bedre hjelp om det skulle oppstå problemer. Thailand er blitt ganske strengt og det er smart å lese seg opp om skikk og bruk i Thailand. Du skal feks aldri ta en thai på hodet, peke på noe med føttene og du må aldri aldri si noe stygt om kongefamilien. Ikke spis fra matboder , nesten garantert matforgiftning . På markeder, stranden og tuk tuk taxier (og bathbusser) har de 3 priser. En for thaier, en for smarte turister og en for dumme turister. Prut på prisen. Ikke lei mopeder eller vannskutere, du kan få et erstatningskrav mot deg. Jeg er delvis oppvokst i Thailand og ble litt skuffet sist jeg var der fordi det er veldig mange russere der og alt var på russisk. Ellers er Thailand helt fantastisk , maten er himmelsk og thaiene elsker barn 😄 Tusen takk for et langt å utfyllende svar 😊😀 å takk for mange tips( det skal jeg notere meg) 😊😀😀 Betalte dere 5000 per person? Jeg finner bare til sånn 20 å 30 tusen.. Anonymous poster hash: 6bf73...9a5 Ja 5000 per pers.Når tenker du å dra og hvor lenge? Har ikke bestemt når. Vi kan ta ferie når som helst. Men må finne ut når det er best å dra 😊 Anonymous poster hash: 6bf73...9a5
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Norwegian har mange billige billetter til Bangkok nå. Ca 1200 kr en vei i mars. Dyrere hjem igjen. Anonymous poster hash: 1838c...d15
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Norwegian har mange billige billetter til Bangkok nå. Ca 1200 kr en vei i mars. Dyrere hjem igjen. Anonymous poster hash: 1838c...d15 Takk for tips. Men tenkte det var lettere å bestille reisepakke siden vi aldri har vært der men blir vel veldig mye dyrere.... Anonymous poster hash: 6bf73...9a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå