Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Vi har venner som stort sett har gode jobber, så jeg er nok litt blind, eller det er det jeg er usikker på. Ser vi tjener mer enn gjennomsnittet, men da er vel pensjonister, uføre, aap, ungdom osv. Ifht vennene våre er vi gjerne litt under hva de tjener. Tilsammen har vi utbetalt 70.000kr i mnd. Og hver januar pga bonus hos mannen utbetalt 120.000kr! I juni får vi 120.000kr ca og 100.000kr til jul. Er dette god inntekt i deres øyne? (Spør ikke for å skryte, vet mange har mye mindre enn oss)! Og vi har jobbet hardt og levd fattig i mange studieår. Anonymous poster hash: 2c9e6...932
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt... Anonymous poster hash: bfc76...af4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt... Anonymous poster hash: bfc76...af4 Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️ HI Anonymous poster hash: 2c9e6...932
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt... Anonymous poster hash: bfc76...af4 Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️HI Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Virker ikke sånn når du må spørre om dette Anonymous poster hash: 242e1...304
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt... Anonymous poster hash: bfc76...af4 Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️HI Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Virker ikke sånn når du må spørre om dette Anonymous poster hash: 242e1...304 Huff. HI Anonymous poster hash: 2c9e6...932
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Vil si det absolutt er god inntekt. Får han slik bonus hvert år? Hvorfor er mannnen min bare lærer? Hva jobber dere som egentlig? Anonymous poster hash: f19db...5ed
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Men, hi. Du skjønner vel at dere har veldig god inntekt? Langt over snittet, faktisk. Mannen min og jeg får utbetalt ca 60.000 i mnd, og jeg vet har vi har god inntekt. (Og så betaler vi nesten 50% skatt.) Anonymous poster hash: 1a1c0...693
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel. Anonymous poster hash: 4e57e...c3b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er mange variabler som spiller inn. Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån. Likevel har vi det godt. Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig. Trekker også 50% skatt. Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør. Anonymous poster hash: 2c9e6...932
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Er du usikker på om du tjener godt nok? Hva føler du selv? Lite å rutte med? Anonymous poster hash: a2209...368
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel. Anonymous poster hash: 4e57e...c3b Over 200 000 i inntekt i måneden..............og dere har nesten ikke noe igjen.............kvalmt Anonymous poster hash: 67a4e...11d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Det er veldig bra ja. Mannen min og jeg har begge mastergrader. Gode jobber. Vi har totalt 52000 utbetalt i måneden. Anonymous poster hash: c2e35...848
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 I vårt miljø er det ikke spesielt mye. Vi har utbetalt ca 100.000 tilsammen. Men ser at vi også har en del høyere boliglån enn dere. Anonymous poster hash: 56f46...5be
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er mange variabler som spiller inn. Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån. Likevel har vi det godt. Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig. Trekker også 50% skatt. Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør. Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Ikke verst å bli lege på høyskole..... Anonymous poster hash: 1480b...222
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er mange variabler som spiller inn. Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån. Likevel har vi det godt. Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig. Trekker også 50% skatt. Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør. Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Ikke verst å bli lege på høyskole..... Anonymous poster hash: 1480b...222 Takk for svar dere. Mannen min gikk først på høyskole, deretter NTNU. Du forstod sikkert hva jeg mente. Jeg tok min medisinutdanning i Krakow. Anonymous poster hash: 2c9e6...932
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Vi har utbetalt 39000kr pr mnd, totalt 3 mill i lån... 3 barn. Dere lever fett i forhold til oss. Anonymous poster hash: 9c960...93a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er mange variabler som spiller inn. Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån. Likevel har vi det godt. Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig. Trekker også 50% skatt. Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør. Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Ikke verst å bli lege på høyskole..... Anonymous poster hash: 1480b...222 Takk for svar dere.Mannen min gikk først på høyskole, deretter NTNU. Du forstod sikkert hva jeg mente. Jeg tok min medisinutdanning i Krakow. Anonymous poster hash: 2c9e6...932 Ja. Jeg forsto hva du mente. Men jeg nekter å tro at folk med masterutdanning virkelig er i uvisse om de tjener bra eller ei. Ihvertfall i sånn grad at man må lage innlegg om det på nett, hvor man i tillegg bare må beskrive omgangskretsen og hva man eier av hus og hytter. Det hele minner meg fryktelig mye om de historiene jeg pleide å dikte da jeg lekte med dukker da jeg var liten... Hilsen ei anna med masterutdanning fra Gløshaugen som inderlig vel vet at hun tjener lavere enn landsgjennomsnittet, uavhengig av uføre og pensjonister og folk uten utdannelse. Anonymous poster hash: 1480b...222
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel.Anonymous poster hash: 4e57e...c3b Over 200 000 i inntekt i måneden..............og dere har nesten ikke noe igjen.............kvalmt Anonymous poster hash: 67a4e...11d Hva er kvalmt med det? Vi investerer og betaler ned på lån nå mens vi tjener godt. Vi har jo masse igjen, kommer an på hvordan du velger å se det Anonymous poster hash: 4e57e...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå