Gå til innhold

Er dette god inntekt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har venner som stort sett har gode jobber, så jeg er nok litt blind, eller det er det jeg er usikker på.

Ser vi tjener mer enn gjennomsnittet, men da er vel pensjonister, uføre, aap, ungdom osv.

Ifht vennene våre er vi gjerne litt under hva de tjener.

 

Tilsammen har vi utbetalt 70.000kr i mnd. Og hver januar pga bonus hos mannen utbetalt 120.000kr!

I juni får vi 120.000kr ca og 100.000kr til jul.

 

Er dette god inntekt i deres øyne?

(Spør ikke for å skryte, vet mange har mye mindre enn oss)! Og vi har jobbet hardt og levd fattig i mange studieår.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt...

 

Anonymous poster hash: bfc76...af4

Skrevet

Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt...

 

Anonymous poster hash: bfc76...af4

Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️

HI

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Skrevet

 

Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt...

 

Anonymous poster hash: bfc76...af4

Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️

HI

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Virker ikke sånn når du må spørre om dette

 

 

 

Anonymous poster hash: 242e1...304

Skrevet

 

 

Veldig god inntekt i mine øyne ihvertfall. Hvor lang utdannelse har dere? Jeg har 3 år på høyskole og har knappe 25 tusen utbetalt...

 

Anonymous poster hash: bfc76...af4

Vi har 6 og 8 års høyskoleutdannelse❤️

HI

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Virker ikke sånn når du må spørre om dette

 

 

 

Anonymous poster hash: 242e1...304

Huff.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Skrevet

Vil si det absolutt er god inntekt. Får han slik bonus hvert år? Hvorfor er mannnen min bare lærer? :P

Hva jobber dere som egentlig?

 

Anonymous poster hash: f19db...5ed

Skrevet

Men, hi. Du skjønner vel at dere har veldig god inntekt? Langt over snittet, faktisk. Mannen min og jeg får utbetalt ca 60.000 i mnd, og jeg vet har vi har god inntekt. (Og så betaler vi nesten 50% skatt.)

 

Anonymous poster hash: 1a1c0...693

Skrevet

Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel.

 

Anonymous poster hash: 4e57e...c3b

Skrevet

Ja, det er mange variabler som spiller inn.

Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån.

Likevel har vi det godt.

 

Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig.

Trekker også 50% skatt.

 

Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Skrevet

Er du usikker på om du tjener godt nok? Hva føler du selv? Lite å rutte med?



Anonymous poster hash: a2209...368
Skrevet

Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel.

 

Anonymous poster hash: 4e57e...c3b

Over 200 000 i inntekt i måneden..............og dere har nesten ikke noe igjen.............kvalmt

 

Anonymous poster hash: 67a4e...11d

Skrevet

Det er veldig bra ja.

 

Mannen min og jeg har begge mastergrader. Gode jobber. Vi har totalt 52000 utbetalt i måneden.

 

Anonymous poster hash: c2e35...848

Skrevet

I vårt miljø er det ikke spesielt mye.

 

Vi har utbetalt ca 100.000 tilsammen. Men ser at vi også har en del høyere boliglån enn dere.

 

Anonymous poster hash: 56f46...5be

Skrevet

Ja, det er mange variabler som spiller inn.

Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån.

Likevel har vi det godt.

 

Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig.

Trekker også 50% skatt.

 

Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Ikke verst å bli lege på høyskole.....

 

Anonymous poster hash: 1480b...222

Skrevet

 

Ja, det er mange variabler som spiller inn.

Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån.

Likevel har vi det godt.

 

Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig.

Trekker også 50% skatt.

 

Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Ikke verst å bli lege på høyskole.....

 

Anonymous poster hash: 1480b...222

Takk for svar dere.

Mannen min gikk først på høyskole, deretter NTNU.

Du forstod sikkert hva jeg mente.

Jeg tok min medisinutdanning i Krakow.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Skrevet

Vi har utbetalt 39000kr pr mnd, totalt 3 mill i lån... 3 barn.

Dere lever fett i forhold til oss.

 

Anonymous poster hash: 9c960...93a

Skrevet

 

 

Ja, det er mange variabler som spiller inn.

Vi har hytte og hus, og ca 4.2 mill i lån.

Likevel har vi det godt.

 

Mannen får slik bonus hvert år:-) Det er hyggelig. Jobber i et stort Amerikansk firma, og har de siste årene hatt lønnsøkning på 100.000.- i året, så han er heldig.

Trekker også 50% skatt.

 

Vi er lege (jobber bare 60%) og sivilingeniør.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Ikke verst å bli lege på høyskole.....

 

Anonymous poster hash: 1480b...222

Takk for svar dere.

Mannen min gikk først på høyskole, deretter NTNU.

Du forstod sikkert hva jeg mente.

Jeg tok min medisinutdanning i Krakow.

 

Anonymous poster hash: 2c9e6...932

Ja. Jeg forsto hva du mente.

 

Men jeg nekter å tro at folk med masterutdanning virkelig er i uvisse om de tjener bra eller ei. Ihvertfall i sånn grad at man må lage innlegg om det på nett, hvor man i tillegg bare må beskrive omgangskretsen og hva man eier av hus og hytter.

 

Det hele minner meg fryktelig mye om de historiene jeg pleide å dikte da jeg lekte med dukker da jeg var liten...

 

Hilsen ei anna med masterutdanning fra Gløshaugen som inderlig vel vet at hun tjener lavere enn landsgjennomsnittet, uavhengig av uføre og pensjonister og folk uten utdannelse.

 

Anonymous poster hash: 1480b...222

Skrevet

 

Det kommer jo an på så mye, hva dere har i lån, utgifter.. For oss hadde ikke det holdt, men det er fordi vi har større utgifter. Mannen har utbetalt rundt 150 000, jeg har 35 000 + 29 500 i leieinntekter. Vi betjener 3 boliglån + litt lån på nybygd hytte. Vi har nok ikke veldig mye mer enn dere igjen hver mnd likevel.Anonymous poster hash: 4e57e...c3b

Over 200 000 i inntekt i måneden..............og dere har nesten ikke noe igjen.............kvalmt Anonymous poster hash: 67a4e...11d

 

Hva er kvalmt med det? Vi investerer og betaler ned på lån nå mens vi tjener godt. Vi har jo masse igjen, kommer an på hvordan du velger å se det ;)

 

Anonymous poster hash: 4e57e...c3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...