Gå til innhold

Hvor fort kommer mannen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ofte på 20-30 sek her i huset...

Men da har vi som regel hatt vorspiel først, og han sørget for at jeg kommer.

Anonymous poster hash: f6863...6f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5-10 min fra vi starter til han kommer....

Anonymous poster hash: e6858...048

Skrevet

3-5 min

Anonymous poster hash: 5e705...a18

Skrevet

kommer ann på tiden man har til rådighet, alt fra 1min til 6timer haha... 

Anonymous poster hash: 11ec0...520
Skrevet

Raskeste har vel vært 15 min med inn og ut. Vanligvis holder vi på i timesvis. Veldig fornøyd med det!

Anonymous poster hash: 995af...867

Skrevet

Så fort eller lenge jeg vil, dessuten kan han få flere utløsninger så 12-18t sengekos er faktisk fortsatt mulig (etter 15 år), dog sjeldent vi får så god tid sammen bare vi.

Anonymous poster hash: 49620...7ae

Skrevet

En "kjappis" for oss er vel rundt 15 min. Vi kan holde på i evigheter 😋 hvis vi vil. Vi vet hvilke stillinger og teknikker vi gjør for å komme så vi venter med det til vi ikke greier å holde oss lenger..

Anonymous poster hash: 17848...623

Skrevet

Fem sekunder eller noe sånt. Nå gidder jeg ikke mer. Heller ingen sex enn å alltid ha halvveis samleie hvor jeg må hjelpe meg selv i mål. Utrolig utilfredsstillende. Ikke rørt mannen på lange tider nå og det er heller ikke noe savn.

Anonymous poster hash: 45513...761

Skrevet

Så fort eller sakte som han/vi vil :)

Ett minutt om vi vil ha en kjappis, 20 min om han vil vare lenge

Anonymous poster hash: 9c35b...f8f

Skrevet

Før kunne han holde ut i 10-15 min, noe som for meg er helt perfekt.

Nå kommer han på 0-3 min. Han synes det er helt forferdelig. Han føler seg som en fjortis igjen da han også har begynt å få problemer med ufrivillig reisning :P Det går vel over igjen, men det er superfrustrerende både for han og meg. Mest for han, for jeg klarer fint å komme på 2 min hvis jeg er kåt nok. Men han føler selvfølgelig at han ikke strekker til og kjenner veldig på det at vi ikke får nytt det litt lenger.  Jeg foretrekker en som er kjapp i avtrekkeren, fremfor de som aaaaldri blir ferdig, og som tror at jo lenger de holder ut, jo bedre er de i sengen. Jeg liker kjappiser jeg ;) 

Anonymous poster hash: c573e...6d8
Skrevet

Kanskje 15 min, synes det er ok. Kortere kan også være bra. Blir det lengre er det bare slitsomt

Anonymous poster hash: 410b5...dbe
Skrevet

Så lenge han vil, og ofte litt for lenge. 20-30 min er en vanlig "kjapp runde" hos oss. Han holder gjerne på en time. Skulle ønske han ble ferdig på 8-10 min. Da har jeg kommet flere ganger allerede, og begynner å bli "mett"😉

Vi hadde nok hatt sex oftere om det ikke tok evigheter hver gang.

Anonymous poster hash: 4f176...0a5

Skrevet

Æ e så snar at ho merke ikke at æ har vært der 😂😂😂😂

Skrevet

Fult så snar er du ikke kjære 😂

Anonymous poster hash: 49840...5a1

Skrevet

Han er fleksibel. Kan greie det på et par min, men vi har somregel sex i 30-60 min. Han kan sikkert holde lenge, men vi synes det er bra.

Anonymous poster hash: 63ae3...839

Skrevet

Han er fleksibel. Kan greie det på et par min, men vi har somregel sex i 30-60 min. Han kan sikkert holde lenge, men vi synes det er bra.

Nei somregel 15-30 min er nok riktig.

Lenger enn det bruker vi sjelden å ha sex. Men ikke fordi han ikke kan

Skrevet

Fult så snar er du ikke kjære 😂

Anonymous poster hash: 49840...5a1

Hahahaha ka du gjør her inne? 😂

Æ vet jo ka gjør her inne 😂😂

Skrevet

2-5 min. Kunne gjerne holdt ut litt lenger innimellom, men jeg liker kjappiser, 15 min maks og heller en runde til iløpet av dagen.

Anonymous poster hash: 0470a...c53

Skrevet

Vet ikke hvor rask han kan være, men foretrekker heller når det går litt for fort enn litt for treigt.

Godt med noen 20-30 minutters en gang i blant, hvis man er uthvilt, men som regel er jeg sliten og vil bare ha rask tilfredsstillelse.

Anonymous poster hash: b7f5c...c47

Skrevet

Raskeste har vel vært 15 min med inn og ut. Vanligvis holder vi på i timesvis. Veldig fornøyd med det!

Anonymous poster hash: 995af...867

Timesvis med inn-ut???

Det hørtes sykt slitsomt og kjedelig ut!

Anonymous poster hash: 7fde0...29c

Skrevet

Jeg har ikke sånn særlig interesse av timesvis med sex, første året kanskje..

Nå etter 16 år er noen minutter mer enn nok. Hvis vi har pirret hverandre opp på forhånd uten kroppslig kontakt kan det gå for begge på 20 sekunder når vi smelter sammen :)

Anonymous poster hash: 0b5e6...ba9

Skrevet

Toppen 1-2 minutter...

Men han sørger ALLTID for at jeg kommer først (oralsex og/eller fingring evnt vibrator). 😊

Anonymous poster hash: c3c96...fab

Skrevet

1-5 minutter. Har sjelden sex lengre enn 5 minutter om det kun er penetrering. Er det oralsex involvert så er det kanskje 10 minutter.

Men stortsett kommer han innen 5 minutter ved samleie om han ikke stopper opp for å holde seg noen ganger.

Jeg syns det er helt perfekt. Lange økter er kjedelig og slitsomt. Jeg klarer fint å komme selv på et par minutter om jeg er skikkelig kåt.

Anonymous poster hash: dafac...666

Skrevet

Vanligvis 2-3 min. Det er uten forspill. Lengste vi har holdt på er 7 timer!!! Jeg klarte ikke å stå på beina etterpå :P

Nå går han på medisiner for depresjon, og de gjør det nesten umulig å komme. Vi holder på en stund alikevel da.

Anonymous poster hash: 1fa28...c03

Skrevet

Han kommer flere ganger så vi kan holde på så lenge vi vil/orker ;)

Anonymous poster hash: 88d45...dd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...