Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Dette er tilsammen på alle kontoene mine. Regningskonto, brukskonto, sparing til meg + mine to barn. Er alene. Anonymous poster hash: ec2f7...751
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Dette er tilsammen på alle kontoene mine. Regningskonto, brukskonto, sparing til meg + mine to barn. Er alene. Anonymous poster hash: ec2f7...751 Det kommer jo an på hvem du spør. Det er alltids noen som synes det er småpenger, og andre som aldri kommer til å få spart så mye. For meg er det ganske mye penger, men jeg er realist nok til å skjønne at i den store sammenhengen med hus og bil er det ikke så mye. Jeg har ikke 75000... Anonymous poster hash: ba402...a0e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Har det samme, men har nedbetalt hus, hytte og to biler da Anonymous poster hash: 8ca72...dbb
Gjest Hercule Poirot Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Kjekt å ha noen kroner i bakhånd. Synes 75 000 er bra, jeg, men du må jo bare fortsette å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå