Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Hei Er det sånn at man får ekstra igjen på skatten året etter man fikk barn? Anonymous poster hash: e9334...d99
Tantrum Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Ikke før barnehage. Da får man fratrekk for de utgiftene i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Hvorfor skulle man det? Anonymous poster hash: cb0fa...a64
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Nei. Hvorfor skulle man det? Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode. Anonymous poster hash: d5e73...f85
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker. Hi Anonymous poster hash: e9334...d99
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Nei. Hvorfor skulle man det? Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode. Anonymous poster hash: d5e73...f85 Hvordan og hvorfor kan man få skrevet av barnehageutgifter på skatten? Anonymous poster hash: 3f76f...9ce
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Nei. Hvorfor skulle man det? Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode. Anonymous poster hash: d5e73...f85 Hvordan og hvorfor kan man få skrevet av barnehageutgifter på skatten? Anonymous poster hash: 3f76f...9ce http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/Foreldrefradrag-for-legitimerte-utgifter-til-pass-og-stell-av-barn/ Anonymous poster hash: d5e73...f85
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker. Hi Anonymous poster hash: e9334...d99 Da har hun servert deg en skrøne Anonymous poster hash: d5e73...f85
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #9 Skrevet 8. januar 2016 En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker. Hi Anonymous poster hash: e9334...d99 Da har hun servert deg en skrøne Anonymous poster hash: d5e73...f85 Eller var hun enslig forsørger? Anonymous poster hash: d5e73...f85
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #10 Skrevet 8. januar 2016 En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker. Hi Anonymous poster hash: e9334...d99 Da har hun servert deg en skrøne Anonymous poster hash: d5e73...f85 Eller var hun enslig forsørger? Anonymous poster hash: d5e73...f85 Eller hun kjøpte bolig samme året hun fikk baby Anonymous poster hash: 4d81e...60a
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #11 Skrevet 8. januar 2016 Har hun hatt 80% lønn PG for eksempel ulønnet permisjon vil det ha store utslag. Babyen i seg selv har ikke påvirket skatten hennes. Anonymous poster hash: dc9a2...621
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå