Gå til innhold

Skatt og baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Er det sånn at man får ekstra igjen på skatten året etter man fikk barn? :)

 

Anonymous poster hash: e9334...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke før barnehage. Da får man fratrekk for de utgiftene i alle fall. 

Skrevet

Hvorfor skulle man det?

 

Anonymous poster hash: cb0fa...a64

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle man det?

 

Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode.

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Skrevet

En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e9334...d99

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle man det?

 

Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode.

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Hvordan og hvorfor kan man få skrevet av barnehageutgifter på skatten?

 

 

Anonymous poster hash: 3f76f...9ce

Skrevet

 

Nei. Hvorfor skulle man det?

 

Man får fratrekk for utgifter til barnepass etterhvert. Barnehage f.eks. Men det er ikke det samme som å få skatt tilgode.

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Hvordan og hvorfor kan man få skrevet av barnehageutgifter på skatten?

 

 

Anonymous poster hash: 3f76f...9ce

http://www.skatteetaten.no/no/Tabeller-og-satser/Foreldrefradrag-for-legitimerte-utgifter-til-pass-og-stell-av-barn/

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Skrevet

En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e9334...d99

Da har hun servert deg en skrøne :)

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Skrevet

 

En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e9334...d99

Da har hun servert deg en skrøne :)

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Eller var hun enslig forsørger?

 

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Skrevet

 

 

En venninne av meg fikk igjen en stor sum året etter hun fødte, hun hadde ikke betalt mindre/mer skatt og sa det var fordi hun fikk barn, men klarte ikke finne noe om det på nett så ble usikker.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: e9334...d99

Da har hun servert deg en skrøne :)

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

Eller var hun enslig forsørger?

 

 

Anonymous poster hash: d5e73...f85

 

Eller hun kjøpte bolig samme året hun fikk baby

 

Anonymous poster hash: 4d81e...60a

Skrevet

Har hun hatt 80% lønn PG for eksempel ulønnet permisjon vil det ha store utslag. Babyen i seg selv har ikke påvirket skatten hennes.

 

Anonymous poster hash: dc9a2...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...