GÃ¥ til innhold

3. verdenskrig, hvor sansynlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier seg dels selv 😊

 

Hva tanker har dere?

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at den er rett rundt hjørnet.

Jeg er faktisk veldig redd for at den snart kommer..

 

Anonymous poster hash: f33b6...859

Skrevet

Svært lite sannsynlig.

 

Anonymous poster hash: e1372...a75

Skrevet

Tenker i samme bane selv, og lurer på hva vi skal gkøre for åklare oss best.hvor kommer de til å fokusere angrep på norge, nord/ sør? Osv..

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Skrevet

Pakk nødbananene og sametrusa!

 

Anonymous poster hash: a32a6...ff2

Skrevet

Pakk nødbananene og sametrusa!

 

Anonymous poster hash: a32a6...ff2

Haha 😂

ingen panikk hamstring av det ene eller andre her enda 😊

 

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Pakk nødbananene og sametrusa!

 

Anonymous poster hash: a32a6...ff2

Ikke glem kaffe!

Skrevet

Men dersom det skulle bli krig, hvor vil angrepene bli fokusert. Nord norge eller sør norge? Rent hypotetisk hva tror du?

 

Sametruser, nødbananer, og kok kaffe er notert 😂

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Skrevet

Pakk nødbananene og sametrusa!

 

Anonymous poster hash: a32a6...ff2

Hvorfor det, jeg har da mer enn nok pepperkaker, marsipan og surkål :)

 

Anonymous poster hash: 11eb7...2a9

Skrevet

Tror ikke det skjer.



Anonymous poster hash: 472d2...3ef
Skrevet

Mye mindre sannsynlig nå enn da vi var barn på 80-tallet, eller da våre foreldre var unge på 60-tallet.

 

Anonymous poster hash: b44a3...6a7

Skrevet

Den er allerede i gang.

 

Anonymous poster hash: b899e...65e

Skrevet

Krigen vil nok ikke nå norge de første åra.

Mulig de tar olja og fisken vår, men siden dette blir en luftkrig i stedet for en kyst krig blir vi nok ikke invadert.

 

Vi må npk bli flinkere til selvberging dyrke v potet og sånt som trives i norge istedet for stemors blomster. Da vi ikke lengre kan belage oss på import.

 

Hvem sier at ikke 3 verdenskrig er begynt? Periodene opp mot første og andre verdenskrig var preget av krig og uroligheter i afrika der kolonimaktene sloss før den spredte seg til europa. Så mye krig som det er i afrika og asia nå skal vi ikke se bort i fra at folk om 50 år vil si at dette var starten på 3 verdenskrig selv om den enda har til gode v og spre seg til europa.

 

Anonymous poster hash: 3d471...585

Skrevet

Men dersom det skulle bli krig, hvor vil angrepene bli fokusert. Nord norge eller sør norge? Rent hypotetisk hva tror du?

 

Sametruser, nødbananer, og kok kaffe er notert 😂

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Haha.

Typisk å tenke Norge...

 

Hvorfor skulle det komme noen angrep på Norge i det hele tatt? Vi er veldig ubetydelige i denne verden.

 

Tredje verdenskrig vil nok ikke bestå av bomber og granater, men mer teknologi og penger.

 

Hilsen nordlending som føler seg trygg nord for Polarsirkelen😊

 

Anonymous poster hash: 424b3...129

Skrevet

Blandt annet fordi norge er flink blande seg opp i mye. Fordi vi er kjent for å ha mye penger, pga anntall flyktninger både her og i Sverige...

 

Hvorfor tror dere faren er mindre nå enn før?

 

Ellers enig i at krigen blir annerledes enn 2.verdenskrig.

 

Beklager skriveleifer og dårlige formuleringer, en lang dag her 😊

 

Anonymous poster hash: 30d5a...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...