Gå til innhold

Jeg er SÅ lei av PR kåte Helene Drage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo i alle aviser jeg leser, googler jeg trening kommer hun opp med "sin" perfekte oppskrift på sunn helse, sunn kropp. Hvordan kan hun vere personlig trener når hun ikke klarer kosthold og trening selv? På fb finner jeg hun og 😭

Anonymous poster hash: 10e29...21b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk enig. Hun er jo blitt enorm igjen. Og skal alltid rettferdiggjøre alt hele tiden. Enten rettferdiggjør hun usunn vektnedgang, ellers så rettferdiggjør hun vektoppgangen sin og skylder på usunn vektnedgang før det igjen. Hun takler IKKE kritikk at all, og jeg irriterer meg sykt over at hun står med ene foten "på tå" på hver ENESTE bilde!!! :P hahaha! 

Uff. 

Anonymous poster hash: 87af4...d65
Skrevet

Er faktisk enig. Hun er jo blitt enorm igjen. Og skal alltid rettferdiggjøre alt hele tiden. Enten rettferdiggjør hun usunn vektnedgang, ellers så rettferdiggjør hun vektoppgangen sin og skylder på usunn vektnedgang før det igjen. Hun takler IKKE kritikk at all, og jeg irriterer meg sykt over at hun står med ene foten "på tå" på hver ENESTE bilde!!! :P hahaha!

Uff.

Åh nei! Har ikke lagt merke til det med foten før du skrev det nå, og nå er det det eneste jeg legger merke til! På alle bilder jo!!! Uff... Jeg begynte å følge henne på FB og Instagram fordi jeg syntes hun var en søt jente man kunne få litt inspirasjon av, men må si meg enig i det dere andre skriver, at hun har blitt enorm igjen og jeg blir lite inspirert av noen som er usunt overvektig, og heller ikke fronter det å faktisk gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 0eb9a...40e

Skrevet

Uff.

Åh nei! Har ikke lagt merke til det med foten før du skrev det nå, og nå er det det eneste jeg legger merke til! På alle bilder jo!!! Uff... Jeg begynte å følge henne på FB og Instagram fordi jeg syntes hun var en søt jente man kunne få litt inspirasjon av, men må si meg enig i det dere andre skriver, at hun har blitt enorm igjen og jeg blir lite inspirert av noen som er usunt overvektig, og heller ikke fronter det å faktisk gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: 0eb9a...40e

Jeg og ble opphengt i den foten. Jeg synes det ser mest ut som om hun har skadet den og ikke klarer å stå ordentlig :legrine:Jeg ville aldri ha hatt henne som personlig trener, det er jo ikke motiverende i det hele tatt

Anonymous poster hash: f0435...685

Skrevet

Hvordan skal hun få orden på andre sine liv, når hun ikke klarer sitt eget? 🙄🙄

Hun skriver at hun trener hele tiden, spiser sunt. Men hvor er resultatene? 😂

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan dere har tid å bruke på å henge dere opp i noen dere ikke liker og "ser det hele tiden" og synes det er så forbanna irriterende. JEG følger dama fordi hun er kjempeinspirerende, god til å motivere, er sprek som få og i tillegg viser at en, ja, overvektig kropp også kan være en frisk og sprek kropp. Og det ER teit av IG å slette bilder bare fordi det var litt fett på dem. Heia Drage!!

Anonymous poster hash: 3d60b...321

Skrevet

Hun gikk først ned 60 kilo og så gikk hun opp 20 av dem igjen. Fortsatt bra vektnedgang, men uansett ... For at en pt skal være motiverende for meg må han/hun i alle fall være veltrent selv ...

Anonymous poster hash: bcdec...bac

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvordan dere har tid å bruke på å henge dere opp i noen dere ikke liker og "ser det hele tiden" og synes det er så forbanna irriterende. JEG følger dama fordi hun er kjempeinspirerende, god til å motivere, er sprek som få og i tillegg viser at en, ja, overvektig kropp også kan være en frisk og sprek kropp. Og det ER teit av IG å slette bilder bare fordi det var litt fett på dem. Heia Drage!!

Hvordan vet du hun er SÅ sprek hun skal ha det til? Siden hun poster bilder ved treningsapparater på IG? En overvektig kropp er ikke frisk? Vi er ikke bygd for å vere overvektige. Hun spiser snop hele tiden. Hun har til og med sagt hun er avhengi av sukker. Og ber alle bli med på sånn sukker stopp. Men hun sprekker selv etter ett par timer. Så sunn er hun IKKE😁

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er moderert grunnet personhets. Husk at det er et menneske dere sitter og kritiserer, ord kan såre mer enn man tror. Ber dere om å tenke dere om før dere poster innlegg om mennesker, dere vet ikke hele historien.

JW, brukermoderator

Skrevet

Jeg også ler hver gang av den foten<br /> <br />Det går godt an å være overvektig og sprek, men det er klart hun spiser for mye når hun går opp i vekt. Uansett er det hennes problem. Hadde ikke gjort meg noe å ha en PT som er større enn resten, så lenge hun er flink og i god form.

Anonymous poster hash: 7f414...4c9

Skrevet

Jeg følger ingen blogger(fordi det fleste virker helt blåste), og er ikke aktiv på facebook/instagram osv., men hun Helene har jeg lagt merke til bl.a. på "God morgen,Norge". Og for ei flott dame!!! Pent ansikt og herlig utstråling! Frodig dame som stråler i motsetning til så mange avmagrede trutmunndamer som er mest opptatt av syre vesker og krisogfredogsånn...

Anonymous poster hash: 8ac2b...ed0
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om løgnene, vektnedgangen eller foten hennes. Hun får gjøre hva hun vil. Ville ikke valgt henne til PT da, hun klarer jo ikke å følge gode råd selv. Hvordan er det med kunnskapen da?

Det som regelrett provoserer meg, og det er jo egentlig ikke bare med henne, er frontingen av denne klart overvektige kroppen som sunn og noe å være stolt av. Jeg blir sint rett og slett! Overvekt er et stort problem i samfunnet og da blir det helt feil å gå ut med at det er greit å se sånn ut siden man tross alt er "sunn" pga man trener mye (men tydeligvis spiser helt feil). 

Ja, man burde være fornøyd med seg selv. Det er det ingenting galt i! Noen kilo ekstra er heller ikke farlig, og man burde ikke bli for fanatisk heller. Men overvekt er regelrett helsefarlig og et alvorlig problem. Det er ikke snakk om at hun er bare 5 kilo over normalvekt heller.. Da blir jeg irritert. Samtidig er det også mye unnskyldninger og bortforklaringer, akkurat som med f.eks Jørgen Foss (nei, billig smågodt er ikke skylden til overvekt). Man er overvektig pga man spiser for mye mat rett og slett/spiser for kalorifullt. Så enkelt er det faktisk. Det handler om at man har en feil forhold til mat og ikke helt forstår hva som er riktig mengde (som en spiseforstyrrelse). Nå har jeg havnet litt utenfor å snakke om akkurat Helene, for jeg kan ikke si at dette stemmer med henne. 

Uansett. Jeg er provosert over selvbedraget. Prøver å fronte en sunn livsstil, er PT og samtidig går hun ikke glipp av å nevne sin vektnedgangshistorie (som er bra jobba!). Likevel vil hun være fornøyd med seg selv som hun er, og vil høre at det er bra at du står frem med lettkledde bilder som en stor dame. 

Anonymous poster hash: 231b0...674
Skrevet

Er hun egentlig fornøyd med kroppen siden hun må ha oppmerksomhet rundt den hele tiden?

Er hun fornøyd med kroppen når hun står slik med foten på hvert bilde?

Hun har skreve att hun står slik Pga att det får henne til å se slankere ut. Så i grunn er hun ikke fornøyd då? 🤔🤔🤔

Skrevet

JANTELOV

Ikke tro du er noe....

Anonymous poster hash: 0447a...1e9

Skrevet

Hvem velger henne som Pt da? Folk på 200 kilo? Om noen skal ta råd fra noen ang trening og kosthold må man jo ha tillit til at vedkommende har peil på tinga. Slik hun ser ut så virker det ikke akuratt sånn.

Anonymous poster hash: ef9c4...64a

Skrevet

Det er så enkelt at du bare kan hoppe over det du ser hun er med på, HI.

Jeg aner ikke en gang hvem dama er, har heller aldri hørt navnet.

Du beskylder henne for å være pr-kåt.... idet du gir henne mer pr :P

Og for flere her som kritiserer henne så hardt... vil tro dere ikke har det helt godt med dere selv heller, ellers hadde dere ikke hatt behov for å kritisere henne slik. Så kanskje dere søker henne opp fordi dere egentlig har mer tilfelles med henne enn dere vil innrømme?

Anonymous poster hash: 1eb5e...e49
Skrevet

Og for flere her som kritiserer henne så hardt... vil tro dere ikke har det helt godt med dere selv heller, ellers hadde dere ikke hatt behov for å kritisere henne slik. Så kanskje dere søker henne opp fordi dere egentlig har mer tilfelles med henne enn dere vil innrømme?

😂😂 jaaau..... Du vet nok hvem hun er

Skrevet

jaaau..... Du vet nok hvem hun er

Beklager, jeg har virkelig ikke fjerneste anelse. Men jeg har heller ikke tenkt å begynne å google for å se hvem det er, jeg svarte kun ut fra kommentarene her i tråden.

Skrevet

Da kan ikke lesbiske være jordmor?

Røykere jobbe som helsepersonell?

Du må huske på at det er veldig mangd usunne tynne mennesker også. Og at man tilsynelatende "klarer" det med kosthold, men at det i praksis kanskje betyr å spy opp alt du spiser eller og ikke spise noe?

Anonymous poster hash: c5a27...49d

Skrevet

Aldri hørt om dama. Tror du må endre lesevanene dine. #pragmatisk

Anonymous poster hash: 032dc...fa9
Skrevet

Jeg måtte Google henne. Aldri sett eller hørt om før.

Anonymous poster hash: 72b0d...9c2

Skrevet

Aldri hørt om eller sett hun før

Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om løgnene, vektnedgangen eller foten hennes. Hun får gjøre hva hun vil. Ville ikke valgt henne til PT da, hun klarer jo ikke å følge gode råd selv. Hvordan er det med kunnskapen da?

Det som regelrett provoserer meg, og det er jo egentlig ikke bare med henne, er frontingen av denne klart overvektige kroppen som sunn og noe å være stolt av. Jeg blir sint rett og slett! Overvekt er et stort problem i samfunnet og da blir det helt feil å gå ut med at det er greit å se sånn ut siden man tross alt er "sunn" pga man trener mye (men tydeligvis spiser helt feil).

Ja, man burde være fornøyd med seg selv. Det er det ingenting galt i! Noen kilo ekstra er heller ikke farlig, og man burde ikke bli for fanatisk heller. Men overvekt er regelrett helsefarlig og et alvorlig problem. Det er ikke snakk om at hun er bare 5 kilo over normalvekt heller.. Da blir jeg irritert. Samtidig er det også mye unnskyldninger og bortforklaringer, akkurat som med f.eks Jørgen Foss (nei, billig smågodt er ikke skylden til overvekt). Man er overvektig pga man spiser for mye mat rett og slett/spiser for kalorifullt. Så enkelt er det faktisk. Det handler om at man har en feil forhold til mat og ikke helt forstår hva som er riktig mengde (som en spiseforstyrrelse). Nå har jeg havnet litt utenfor å snakke om akkurat Helene, for jeg kan ikke si at dette stemmer med henne.

Uansett. Jeg er provosert over selvbedraget. Prøver å fronte en sunn livsstil, er PT og samtidig går hun ikke glipp av å nevne sin vektnedgangshistorie (som er bra jobba!). Likevel vil hun være fornøyd med seg selv som hun er, og vil høre at det er bra at du står frem med lettkledde bilder som en stor dame.

Anonymous poster hash: 231b0...674

Det kan jo være det er greit å føle seg vel med seg selv mens man jobber med kroppen, i motsetning til deg og dine medsøstre her som tydeligvis mener man skal føle seg som en uverdig dritt om man veier over 49 kg?

Skrevet

Hvordan vet du hun er SÅ sprek hun skal ha det til? Siden hun poster bilder ved treningsapparater på IG? En overvektig kropp er ikke frisk? Vi er ikke bygd for å vere overvektige. Hun spiser snop hele tiden. Hun har til og med sagt hun er avhengi av sukker. Og ber alle bli med på sånn sukker stopp. Men hun sprekker selv etter ett par timer. Så sunn er hun IKKE😁

Ikke kjenner jeg henne og ikke loggfører jeg hennes altivitetsnivå og matinntak som om det var mitt eget, men tviler på st folk oppsøker treningssenter kun for å posere. Dama fremstår som sprek, og har mange gode ord for å motivere, og det er gjerne viktigere enn hennes bmi i en rolle som pt? En sprek overvektig kropp er mye friskere enn en utrent overvektig kropp, og også friskere enn en dvask "slank på feil premisser kropp". Min pt er stygg, men det betyr ikke at han er en elendig pt for det? Faen så lei jeg er at kvinnfolk alltid skal snakke hverandre ned i dritten.

Skrevet

Vel, hun er dritsprek og overvektig, men hun er iallefall fit-fat i motsetning til alle andre og dama er inspirerende. En kan vel være flink i jobben sin selv om en er overvektig? Hva med overvektige sykepleiere som jobber på fedmepoliklinikk, overvektige leger som henviser pasienter til slankeoperasjoner, leger som røyker og som oppfordrer pasienter til røykeslutt. Kjære vene, hun kan da vel være dyktig i jobben sin selv om hun ikke er tynn? 

Anonymous poster hash: 42ec7...206

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...