Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Har ikke snusa siden søndag, så synes jeg har vært flink. Å gå fra en boks general porsjon om dagen til ingenting har vært tøft. Har et enormt behov for å ha noe i munnen. Gode tips tas imot for å gjøre det lettere Anonymous poster hash: 6d184...87c
skinnfilla Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Fisherman hjelper bra synes jeg. La den der jeg hadde snusen.
MJ<3 Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Så bra!!! Heia heia! Jeg har også slutta, men gjorde det 1 desember litt spontant. Ikke tatt en snus siden men trappet ned m nikotin spray! Den sluttet jeg på nå mandag. Merker ganske stor forskjell men nå er det 4. dagen uten noe som helst nikotin og jeg kommer ALDRI til å starte igjen! Er så deilig!! Jeg har ikke erstattet med noe, ikke tyggis, ikke pastiller eller noe. Bare står det ut når suget kommer. Føler jeg ikke vil ha noen laster på en måte og bare kvitter meg m alt på en gang 😬 Eneste kjipe bivirkning nå er at jeg våkner på natten mange ganger. Merker at suget og vanen er mer og mer på vei bort heldigvis. Lykke til 😊😊
Hønemor30 Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Kjæresten slutta med snus forrige uke og han spiser litt pastiller og slikt men ikke så mye som jeg hadde trodd. Men han er litt rastløs og sover dårligere. Håper det går seg til. 😊
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Nikotinfri snus Pastiller Tyggis Blåbær Anonymous poster hash: 86ebb...bbd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2016 #6 Skrevet 8. januar 2016 Rive det av som et plaster er det beste. Ikke erstatte med noe. Dersom du gjør det vil det alltid være noe du er avhengig av. Den fysiske avhengigheten stopper etter ca 2 uker. Etter dette er det ingen stress. Men dersom du i mellomtiden har blitt avhengig av tyggis, pastiller ol er dette også kjipt. Da er det kanskje sånn at om du slutter med det får du lyst på snus igjen tenker jeg. Nei, bort med det, og ikke se seg tilbake. Tenke nytt, start å trene, fokusere på andre ting! Lykke til til alle med nyttårsforsett. Anonymous poster hash: f7036...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå