Gå til innhold

Kjeder jeg meg med baby..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt dårlig samvittighet. Har verdens skjønneste babygutt på 8 mnd. Han er en blid fyr. Sover dårlig om natta, og dagsoving kan av og til innebære mye bæring.

Av og til, særlig om morgenen, gleder jeg meg ofte til han skal sove :( Dette plager meg, fordi jeg hadde et kjempesterkt ønske om barn. Synes dagene kan bli lange..

Merker det særlig nå siden det er -25 og for kaldt til å gå tur. Så vi er inne. Han er litt sutrete pga tenner og jeg blir rastløs.

Er det bare jeg som kjeder meg litt etter 8 timer med baby..?

Anonymous poster hash: 56931...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjedet meg fra starten av, mye bedre nå når hun er bikket 2 år. Tror det er helt normalt å ikke sitte med stjerner i øyne over vidunderet 24/7

Anonymous poster hash: 3c7ad...b5f

Skrevet

Ganske normalt. Hender jeg gleder meg til det blir kvelden hvis dagen har vært veldig krevende.

Anonymous poster hash: d874d...aee

Skrevet

Babyer er kjempesøte, men dritkjedelige! Helt normalt.

Anonymous poster hash: 3f6cc...0ac

Skrevet

Ser ofte frem til at min skal sove også, bareså jeg får litt ro. Må være lov å ønske seg noen pauser. Godt å kunne gi ham til kjæresten og legge meg en time eller ta en lang dusj, men merker jo at jeg savner å se ham ganske fort.

Anonymous poster hash: 43422...558

Skrevet

Min er 5 mnd og det er klart at det å ha baby krever mye og da er det deilig å kunne bare få lov å ha egentid innimellom. Nå kan det ta både dager og uker bare det å se en film...

Jeg koser meg masse med mini, men er utrolig deilig nå at han kan ligge litt i sengen sin med uro og underholde seg selv litt så jeg slipper å underholde han konstant :)

Skrevet

Har alltid elsket sovetiden. Med småbarn setter man ekstra pris på disse stundene hvor man kan gjøre som man vil. Har ikke helt skjønt de som må ha øynene på barnet hele første året og knapt går på do.

Skrevet

Jeg syntes og det var kjedelig med baby. Første ukene gikk bra, da er man bare forelsket i det lille vidunderet, og kan ikke få nok av det. Så blir det kjedelig, men etter hvert som de utvikle seg, og starter å gjøre mer og mer, så blir det mer gøy og.

Anonymous poster hash: a32fc...7fa
Skrevet

"Alle" gleder seg til barna skal sove. Uansett hvilke alder de er i, og uansett hvor ønsket barnet er. ;)

Skrevet

Babyer er nydelige og fine, ingen tvil.

Men det er utrolig deilig når de tar en lang lur og du rekker litt mer enn å ta ut av oppvaskmaskinen😂

Nå er min bare 7 uker , men gruer meg allerede til grøt. Er så utrolig kjedelig å lage og mate på morgenen !

Mye greiere nå med amming , beina på bordet og TV på😂

Koser meg masse med lillegull, søstrene er også veldig gode på å underholde lille❤️

Men det skal bli deilig til våren , kunne gå lange turer med vogn og oppholde seg ute!

Skrevet

Det var godt å høre! Har følt meg som en dårlig mor som teller timer til pappaen skal komme hjem.

Noen som har tips om hvordan sette mer pris på øyeblikkene?

Skrevet

Samme her. Så jeg meldte meg på babysvømming og har barselgruppe en gang i uka. Mannen ble veldig sliten av de dagene jeg stod og trippa på dørmatta da han kom hjem. For meg funker det godt å møte noen hver dag.vurderer å teste åpen barnehage.

Missforstå meg rett, jeg elsker babyen min over alt og underholder og holder på dagen lang. Hun sover max 30 minutters dupp en til to (er jeg heldig) ila dagen så hun liker at det skjer mye.. Hvor i Norge bor du da?:)

Anonymous poster hash: b4026...c00

Skrevet

Foreldrepermisjon er da jevnt over møkkakjedelig. Deilig og koselig, men herregud så godt å få bruke hodet til noe igjen etter permisjonsslutt.

Anonymous poster hash: 84e54...99c
Skrevet

Samme her. Så jeg meldte meg på babysvømming og har barselgruppe en gang i uka. Mannen ble veldig sliten av de dagene jeg stod og trippa på dørmatta da han kom hjem. For meg funker det godt å møte noen hver dag.vurderer å teste åpen barnehage.

Missforstå meg rett, jeg elsker babyen min over alt og underholder og holder på dagen lang. Hun sover max 30 minutters dupp en til to (er jeg heldig) ila dagen så hun liker at det skjer mye.. Hvor i Norge bor du da?:)Anonymous poster hash: b4026...c00

Bor i oslo. Du da.?

Skrevet

Dette er nok helt normalt. Elsker permisjonstida jeg. Men må finne på noe 3-4 dager i uka. Det kan være basseng, åpen bhg, barselgruppr, tur på butikken eller trilletur.

Anonymous poster hash: 19896...967

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...