Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Trenger litt råd fra dere ☺ Har en 1 åring som nettopp har startet i barnehage. Han går ikke helt på egen hånd enda, men tar kanskje 5-6 skritt før han setter seg ned. Nå har han Stonz de dagene de er ute og leker. Lurer på om han burde han vintersko snart? Han er jo interessert i å gå men kryper mest enda. Hva ville dere anbefalt? Hvilke sko er evt kjekke for 1 åringer? ☺☺ Anonymous poster hash: 0fca9...b71
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Viking! !! Enig. De er dyr men god Anonymous poster hash: 05a3f...5f4
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Viking! !!Enig. De er dyr men god Anonymous poster hash: 05a3f...5f4 Hvilke butikker selger Viking? ☺ Hi Anonymous poster hash: 0fca9...b71
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 De fleste tror jeg? Da får jeg ta meg en bytur og se litt da ☺☺ takk for svar! Anonymous poster hash: 0fca9...b71
Ladybugg Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Mitt beste råd er å ta med barnet, og går i en butikk med godt utvalg så får du riktig Faso g til ditt barn Noen må ha smal modell, andre brei 😉
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Jeg syns Ecco eller Superfit er best til de aller minste, er ikke så tunge og stive som Viking er. Men til eldre barn er Viking absolutt å foretrekke. Anonymous poster hash: 6e167...1d0
Snøfnugget Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Ettåringen vår har ett par viking og ett par ecco. Veldig fornøyd med begge to
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Anbefaler superfit til de minste. Etter min erfaring er de mykere og lettere enn viking sine. Dra på en skobutikk og kjenn forskjellen selv:) Bruk kun et par sokker (helst ull) i skoene, på de kaldeste dagene er det best med hjemmestrikka ullsokker:) Anonymous poster hash: e7a89...ff6
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Takk for mange gode tips ☺ får ta meg en bytur og spørre etter de ulike merkene ☺ Hi Anonymous poster hash: 0fca9...b71
klg,2 boys now:) Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Viking helt klart.superfit er veldig kalde,spørs selvfølgelig hvor du bor i landet.men når de blir såpass passive er superfit altfor kaldt her,Midt-Norge
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 Jeg kjøpe sko til min (snart) 1-åring forleden, som ikke går helt ennå. Viking ble for trange å få på og satt ikke så godt på hans føtter, mens Kavat passet mye bedre. Det varierer sikkert fra barn til barn hva som er best. Storesøster har Viking. Anonymous poster hash: 0a9a9...230
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå