Gå til innhold

Vintersko til 1 åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd fra dere ☺

 

Har en 1 åring som nettopp har startet i barnehage. Han går ikke helt på egen hånd enda, men tar kanskje 5-6 skritt før han setter seg ned. Nå har han Stonz de dagene de er ute og leker. Lurer på om han burde han vintersko snart? Han er jo interessert i å gå men kryper mest enda.

 

Hva ville dere anbefalt? Hvilke sko er evt kjekke for 1 åringer? ☺☺

 

Anonymous poster hash: 0fca9...b71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viking! !!

Enig. De er dyr men god

 

Anonymous poster hash: 05a3f...5f4

Skrevet

 

Viking! !!

Enig. De er dyr men god

 

Anonymous poster hash: 05a3f...5f4

Hvilke butikker selger Viking? ☺

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 0fca9...b71

Skrevet

De fleste tror jeg?

Da får jeg ta meg en bytur og se litt da ☺☺ takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 0fca9...b71

Skrevet

Mitt beste råd er å ta med barnet, og går i en butikk med godt utvalg så får du riktig Faso g til ditt barn

Noen må ha smal modell, andre brei 😉

Skrevet

Jeg syns Ecco eller Superfit er best til de aller minste, er ikke så tunge og stive som Viking er.

 

Men til eldre barn er Viking absolutt å foretrekke.



Anonymous poster hash: 6e167...1d0
Skrevet

Ettåringen vår har ett par viking og ett par ecco. Veldig fornøyd med begge to

Skrevet

Anbefaler superfit til de minste. Etter min erfaring er de mykere og lettere enn viking sine. Dra på en skobutikk og kjenn forskjellen selv:) Bruk kun et par sokker (helst ull) i skoene, på de kaldeste dagene er det best med hjemmestrikka ullsokker:)

 

Anonymous poster hash: e7a89...ff6

Skrevet

Takk for mange gode tips ☺ får ta meg en bytur og spørre etter de ulike merkene ☺

Hi

 

Anonymous poster hash: 0fca9...b71

Skrevet

Viking helt klart.superfit er veldig kalde,spørs selvfølgelig hvor du bor i landet.men når de blir såpass passive er superfit altfor kaldt her,Midt-Norge

Skrevet

Jeg kjøpe sko til min (snart) 1-åring forleden, som ikke går helt ennå. Viking ble for trange å få på og satt ikke så godt på hans føtter, mens Kavat passet mye bedre. Det varierer sikkert fra barn til barn hva som er best. Storesøster har Viking.

 

Anonymous poster hash: 0a9a9...230

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...