Gå til innhold

Ørebetennelse på nytt? Tenner?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på snart 2 år hAdde feber 4 døgn i forrige uke og hoste og snørr.Nå er det kun hoste og litt snørr men hun våkner hele tiden om natten!!! Sovnet ikke før kl 4 i morges.. Sover etappevis. Feks fra 20-23. Våken en halvtime til time. Sovner. Våkner igjen kl 02 feks, sovner ikke før 4 ca. Sover, våkner igjen kl 7.. Da må jeg opp da søstra skal på skolen. Hun sover best tidlig på morgenen, av og til til halv ni. Hyler og peker på døra og vil opp. Hun prater ikke mye. Vanskelig å forstå.. Mangler hjørnetenner enda! Lege? Paracet hver kveld? Har så sinnsykt hodepine og er utmattet.... Vi jobber fullt begge 2.

Anonymous poster hash: 9036f...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta på snart 2 år hAdde feber 4 døgn i forrige uke og hoste og snørr.Nå er det kun hoste og litt snørr men hun våkner hele tiden om natten!!! Sovnet ikke før kl 4 i morges.. Sover etappevis. Feks fra 20-23. Våken en halvtime til time. Sovner. Våkner igjen kl 02 feks, sovner ikke før 4 ca. Sover, våkner igjen kl 7.. Da må jeg opp da søstra skal på skolen. Hun sover best tidlig på morgenen, av og til til halv ni. Hyler og peker på døra og vil opp. Hun prater ikke mye. Vanskelig å forstå.. Mangler hjørnetenner enda! Lege? Paracet hver kveld? Har så sinnsykt hodepine og er utmattet.... Vi jobber fullt begge 2.

Glemte da å si: hadde ørebetennelse før jul, fikk penicilin en uke

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dra til lege når det er så kort tid siden sist. Minste her var sjuk minst en gang hver uke i over et år. 10 kurer med antibiotika på 9 mnd, pluss alt annet som jeg ikke var til lege med. Fjerna mandler og la inn dren og vips så har han knapt vært forkjøla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...