Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Mine foreldre har spandert sydentur på meg og mine 2 barn i vinterferien. Jeg foreslo om barnefaren ville ha de hele påsken. Noe han ikke ville. Og han ville ikke ha de en ekstra uke etter vi er komt hjem. Eldste bor hos han og han blir uten barn en uke og dette uten at jeg blir det med minste når han ikke vil ta dette igjen. Hva synes dere? Anonymous poster hash: b0a72...953
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Tenker at dere begge er ubrukelige som krangler om å slippe å ha barna Anonymous poster hash: 5c0a9...c6f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Enig med anonym over her! Hvilke foreldre krangler om å ikke ha barna?! Anonymous poster hash: 3b26a...cc7
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Jeg krangler ikke om det, men hadde ikke tenkt at faren ikke ville ha de. Skjønner meg ikke på sånt. Har skrevet at han skal få slippe å ha de ekstra. Anonymous poster hash: b0a72...953
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Jeg krangler ikke om det, men hadde ikke tenkt at faren ikke ville ha de. Skjønner meg ikke på sånt. Har skrevet at han skal få slippe å ha de ekstra. Anonymous poster hash: b0a72...953 Men du snakker om at han må ta det igjen, så du vil jo ikke ha de ekstra heller. Du er jo ikke noe bedre Anonymous poster hash: 025b1...39c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Jeg synes du har et luksusproblem... Forventet at problemet skulle være at han ville stikke kjepper i hjulene og nekte barna å dra. Anonymous poster hash: 9d1d2...632
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Hva er problemet hans da?? Klart han må ha de ekstra når du har de ekstra!! Slikt er så irriterende!! Man trenger faktisk litt alenetid også Anonymous poster hash: d4b32...95b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Jeg tenkte at når de var med en uke så tenkte jeg at han ville hatt de en uke. Var det så rart å tenke? Anonymous poster hash: b0a72...953
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Hva er problemet hans da?? Klart han må ha de ekstra når du har de ekstra!! Slikt er så irriterende!! Man trenger faktisk litt alenetid også Anonymous poster hash: d4b32...95b Hadde det vært meg hadde jeg med glede hatt de en uke dersom han skulle vekk med de. Tok det som en selvfølge uten å tenke over det og ble overrrasket nå¨r han sa nei. Anonymous poster hash: b0a72...953
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Hva er problemet hans da?? Klart han må ha de ekstra når du har de ekstra!! Slikt er så irriterende!! Man trenger faktisk litt alenetid også Anonymous poster hash: d4b32...95b Hvorfor er det så klart at far må ha de ekstra. Her så vil ikke far til barna ha de i det hele tatt. Har aldri alenetid jeg. Sånn er livet. Så da og krangle om en uke, synes jeg blir idiotisk fra begge sin side. Anonymous poster hash: 64358...803
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Synes det er et luksusproblem. Anonymous poster hash: 2ad83...10e
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Klart man kompenserer når man får ekstra fri. Men er ikke overrasket, tror ikke eksen din er spesiell når det kommer til dette. Anonymous poster hash: 9c06b...da1
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde tenkt at det var hannes tap og at jeg hadde vært glad for å tilbringe påsken sammen med dem også. Men hadde også syntes det var trist på barnas vegne at faren ikke orker å være sammen med dem. Anonymous poster hash: 037b3...beb
Merdee Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jeg synes du har et luksusproblem... Forventet at problemet skulle være at han ville stikke kjepper i hjulene og nekte barna å dra. Anonymous poster hash: 9d1d2...632 Stakkars barna her... Ikke gjør dette til en diskusjon de får vite om. Endret 7. januar 2016 av Virginia!
Merdee Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Hva er problemet hans da?? Klart han må ha de ekstra når du har de ekstra!! Slikt er så irriterende!! Man trenger faktisk litt alenetid også Anonymous poster hash: d4b32...95b En uke ekstra når man ellers kun ser dem 50% av tiden, det er vel en bonus, ikke mangel på alenetid...? Noe annet er det selvfølgelig om du har avtaler den uken.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Mine foreldre har spandert sydentur på meg og mine 2 barn i vinterferien. Jeg foreslo om barnefaren ville ha de hele påsken. Noe han ikke ville. Og han ville ikke ha de en ekstra uke etter vi er komt hjem. Eldste bor hos han og han blir uten barn en uke og dette uten at jeg blir det med minste når han ikke vil ta dette igjen. Hva synes dere? Anonymous poster hash: b0a72...953 Uten at jeg blir det med den minste.... Måten du uttrykker deg på er bare håpløs. Synes det er trist at en skal føle slik for egne barn. Anonymous poster hash: c4eb5...3ec
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Kanskje dårlig formulering. Jeg er ikke lei med for å måtte ha de eller minste. Bare overrasket over at faren ikke ville ha de. Nok om det. Skrev til han at slapp å ha de ekstra. Han svarte ikke en gang. Anonymous poster hash: b0a72...953
Gjest Antarctica Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Hei! Mange i tråden her ser ut til å mene at det eneste som gjør livet verd å leve er å sy barna fast i hofta si så man aldri trenger å være en time uten dem... Når de små flytter hjemmefra vil de nok oppleve det som en smell! Syns godt du kan forlange av din eksmann at dere gjør forpliktende avtaler som sikrer at dere begge får avlastning og at dere begge kan gjennomføre de planer dere har.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 Hadde blåst i hele mannen,hans tap. Hvem ønsker ikke å være sammen med barna sine så mye som mulig? Er det et must at man må ha fri fra barn annenhver uke ? I såfall,hva skulle dere med barn ? Her er også stebarn hjertelig velkommen selv om far er bortreist,barn er herlig å være sammen med Anonymous poster hash: a44ce...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå