Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Er så kvalm. Det begynner for fullt når jeg reiser meg opp.. Brekker meg og får ikke i meg mat. Er alene med aktiv 3 åring, så må ned nå. Hva hjelper? 😞 8 uker på vei 😲 Anonymous poster hash: 5d7c4...548
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Hvor er far til barna og hvorfor kan ikke han få levert 3 åringen i barnehage om du erså dårlig? Anonymous poster hash: f39ec...b01
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Hvor er far til barna og hvorfor kan ikke han få levert 3 åringen i barnehage om du erså dårlig? Anonymous poster hash: f39ec...b01 Han begynner så tidlig på jobb... Anonymous poster hash: 5d7c4...548
BøllefrøOgBolla Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Hvis du er så dårlig at du ikke kommer deg ut av senga får far komme hjem å hente med seg barnet å kjøre i bhg! Ellers får du prøve å få i deg litt mat - knekkebrød eller rista brød, kanskje noe frukt eller litt juice? Tørre kjeks? Spis det du har lyst på, å prøv å drikke masse! Kanskje treåringen kan hente noe du kan spise før du står opp? Anbefaler å ha noe på nattbordet du kan spise før du står opp, det kan hjelpe veldig på kvalmen 😃
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde ritz kjeks på nattbordet, spiste et par og drakk litt vann før jeg kom meg ut av sengen. det hendte at jeg brakk meg når jeg kom ned, men det gikk fort over her i allefall max 10 min. kastet aldri opp. Anonymous poster hash: d3712...8cb
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Jeg var ordentlig dårlig og vi gjorde det sånn at mannen min sa fra på jobben at jeg var gravid og dårlig og at de dagene jeg var dårligst måtte vi gjøre det sånn at han leverte og kom litt senere på jobb. Kan dere gjøre det sånn? Anonymous poster hash: ae6fb...337
*Nøtta* Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Har du prøvd med noen tørre kjeks på nattbordet? Det hjalp her. Våknet ofte iløpet av natten pga kvalme og spiste da et kjekt eller to. Samme om morgenen. To kjeks inn før bena ut på gulvet.. tok bort de verste toppene på morgenen.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Her må far hjelpe deg. Helt forferdelig med sånn morgenkvalme :/ Anonymous poster hash: 0f210...44d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Jeg føler jeg må spy konstant.Skikkelig ubehagelig å levere i barnehagen også. Hvor skal jeg spy der liksom. Må nok spørre om han kan begynne å levere om det fortsetter. Prøver ha noe ved senga, men alt byr meg imot. Kjeks bare vokser i munnen på meg... Hvor lenge varte deres kvalme? 🙈 hi Anonymous poster hash: 5d7c4...548
n74 Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Jeg var kvalm frem til 16 uker, men dette er jo veldig individuelt. For meg var det bare en type sur eplesaft + epler som kunne virke delvis kvalmenedsettende. Det vil si, det hjalp ikke i lengden, men der og da.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Jeg var kvalm frem til 16 uker, men dette er jo veldig individuelt. For meg var det bare en type sur eplesaft + epler som kunne virke delvis kvalmenedsettende. Det vil si, det hjalp ikke i lengden, men der og da. Jeg føler også det hjelper noe med surt. Husker du hva saften het? Anonymous poster hash: 5d7c4...548
Tre sjarmtroll Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde potetgull ved senga for det var det eneste som fristet meg😜 Spiste litt før jeg sto opp, tok toppen av kvalmen. Tyggis følte jeg også hjalp litt, byttet ofte for å ha frisk smak i munnen. Hadde poser i barnehagesekk og alle jakkelommer i tilfelle jeg kastet opp. Var kvalm og kastet opp hele første svangerskap, 13 og 16 uker i de to neste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå