Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #1 Skrevet 7. januar 2016 Dere som samsover med små barn, har dere sex selv om barna ligger i samme seng? Evt på samme rom? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ac6dd...720
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #2 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over. Anonymous poster hash: c04b4...277
Luksusdyret Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over. Anonymous poster hash: c04b4...277 WOW! I samme seng som et VÅKENT barn 50 cm fra dere? Dere virker litt syke....
Francine71 Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over.Anonymous poster hash: c04b4...277 WOW! I samme seng som et VÅKENT barn 50 cm fra dere? Dere virker litt syke.... Hvor står det at barnet sover i samme seng ??? Samme rom står det!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Dere som samsover med små barn, har dere sex selv om barna ligger i samme seng? Evt på samme rom? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ac6dd...720 Når vi har drevet med samsoving har det vært pgs barn som er veldig mye våkne på natta. Vi har vært så slitne eller forholdet har vært så på felgen at det ikke har vært mye sex uansett. Dessuten har de våkna av hver minste lyd, så det hadde vært uaktuelt med sex. De har våkna med hyl og skrik helt til de var to så da har påbegynt sex vært en saga blot. Barna har stort sett blitt lagt i egen seng så da har det vært sex før vi voksne la oss i 22.00 tida. En sjelden gang i et annet rom. Anonymous poster hash: 72dd0...dcd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Dere som ligger og har dere med ungene i samme rom, hvor gamle er de ungene da? Æsj Anonymous poster hash: aeca2...92f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 En sjelden gang på samme rom/ seng (Stor dobbel) Er bare babyen enda, så skjønner ikke noe om han skulle våkne. Men 99% av tilfellene er sexlivet på gjesterommet. Anonymous poster hash: 6db62...e9d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over.Anonymous poster hash: c04b4...277 WOW! I samme seng som et VÅKENT barn 50 cm fra dere? Dere virker litt syke.... Hvor står det at barnet sover i samme seng ??? Samme rom står det! Mer sykt at du syns det er sykt! Hva slags ekle ting er det du tenker på egentlig? Anonymous poster hash: 4f4ec...747
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over.Anonymous poster hash: c04b4...277 WOW! I samme seng som et VÅKENT barn 50 cm fra dere? Dere virker litt syke.... Hvor står det at barnet sover i samme seng ??? Samme rom står det! Mer sykt at du syns det er sykt! Hva slags ekle ting er det du tenker på egentlig?Anonymous poster hash: 4f4ec...747 Um...det å ha sex med ungen på rommet er ikke ekkelt nok for deg,eller? Anonymous poster hash: aeca2...92f
Luksusdyret Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Ja vi har sex med barn på rommet. Når barnet sover. Ser ikke noe problem med det. Har en sjelden gang når barnet våkner på morgenen og da liggende på siden med dyna over.Anonymous poster hash: c04b4...277 WOW! I samme seng som et VÅKENT barn 50 cm fra dere? Dere virker litt syke.... Hvor står det at barnet sover i samme seng ??? Samme rom står det! Mer sykt at du syns det er sykt! Hva slags ekle ting er det du tenker på egentlig?Anonymous poster hash: 4f4ec...747 Um...det å ha sex med ungen på rommet er ikke ekkelt nok for deg,eller? Anonymous poster hash: aeca2...92f Signerer. At barna kanskje får med seg at foreldrene har seg i samme seng er ikke sykt, mens jeg som mener det er syk.... hahaha
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #11 Skrevet 7. januar 2016 Himmelen hvor stort oppstyr dette skulle bli! Jeg som også har sex med barn i rommet. Barnet ca 1år og skjønner ingenting av hva som foregår om hn våker. Barnet sover i samme seng men den er bred så kommer ikke i nærheten av barnet. Hva er det som er så sykt? Før bodde hele familier inne på ett rom og flere barn kom det nå da også. Hvordan tenker dere andre- alle barn ute av huset ved sex så dere ikke kan bli fersket uansett? Eller låser dere soveromsdøra? Bare spør jeg for jeg skjønner ikke hvordan dere tenker. Anonymous poster hash: c04b4...277
Luksusdyret Skrevet 7. januar 2016 #12 Skrevet 7. januar 2016 Himmelen hvor stort oppstyr dette skulle bli! Jeg som også har sex med barn i rommet. Barnet ca 1år og skjønner ingenting av hva som foregår om hn våker. Barnet sover i samme seng men den er bred så kommer ikke i nærheten av barnet. Hva er det som er så sykt? Før bodde hele familier inne på ett rom og flere barn kom det nå da også. Hvordan tenker dere andre- alle barn ute av huset ved sex så dere ikke kan bli fersket uansett? Eller låser dere soveromsdøra? Bare spør jeg for jeg skjønner ikke hvordan dere tenker. Anonymous poster hash: c04b4...277 Vi lukker soveromsdøra ja, er ikke det vanlig? Ingen av våre venner har sex midt i stua der barna kan komme tuslende hvis de får mareritt, er tørste osv. Nå mener jeg ikke små babyer på rommet som ikke skjønner noe, men større barn. DET er ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #13 Skrevet 7. januar 2016 1 åringen vår sover i samme seng som oss (innerst i en 1.80 seng), og vi har sex selv om han ligger i senga. Skal en del til for at han våkner. Gubben legger seg tidlig, og vi har sjeldent tid eller overskudd til sex på dagtid, så det ender med at en av oss tar initiativ iløpet av natten. I starten syntes jeg der var litt snålt, men nå tenker jeg ikke så mye på det. Hi Anonymous poster hash: ac6dd...720
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #14 Skrevet 7. januar 2016 Vi har ikke sex med barnet i senga, men på samme rom er ikke noe problem så lenge barnet sover. Anonymous poster hash: 68495...268
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #15 Skrevet 7. januar 2016 Har sex når vi legger oss, ungen(e) kjem tuslende iløpet av natta, så ikkje mens dei er på samme rom nei. Anonymous poster hash: d034d...12a
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #16 Skrevet 7. januar 2016 Er ganske æsj med sex i senga som ungen ligger i altså. Det er unormalt. Ligge der med stønning og klynking og peise på? Herregud.... Det er klart døra er lukket og låst når foreldere har sex så unger skal få slippe å se erigert penis og mor og far nakne i positurer og blikk og og lyder de ikke forstår hvorfor de faktisk har... Dere med sex i samme seng som ungen må være unge... Anonymous poster hash: 29250...b8c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #17 Skrevet 7. januar 2016 Digg med vaginale safter, sædsprut, svette, stønning og klynking rett oppi ungen. Og en ett åring forstår mer enn dere tror, kanskje ikke hva sex er ( dvs, de vet det sikkert nå når de har sett dere bælme på), men når er det dere har tenkt å slutte? Når u gen er 2 år? 3 år? Anonymous poster hash: aeca2...92f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #18 Skrevet 7. januar 2016 Barnet er 5 mnd og har egen seng. Samsover som regel men har hatt sex når h*n ligger i egen seng. Har forsåvidt bare ligget sammen 1 gang men det gikk fint det. Baby sov igjennom akten. Anonymous poster hash: a8861...b64
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #19 Skrevet 7. januar 2016 Aldri med barn i senga / samme rom uansett alder. Vi sniker oss unna på vaskerom / badet eller soverommet når de leker eller ser TV. Da med låst dør.., roper de eller tar i døra avbryter vi tvert.. Anonymous poster hash: 7e991...eca
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. januar 2016 #20 Skrevet 7. januar 2016 Jeg vet ikke med dere, men jeg må være kåt for å ha sex, og det er/blir jeg ikke med unger på rommet. Ikke unger som er våkne i huset heller.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #21 Skrevet 7. januar 2016 Nå er det ikke slik at vi kjører full doggystyle mens gubben spruter ned hele rommet. Her snakker vi diskré jokking under dyna og uten lyd så lenge ungen er på samme rom. Han får snart egent rom også når vi blir ferdige å pusse opp. Og når vi har sex 4 ganger i året, tror jeg ikke gutten tar skade av å være på samme rom 50% av øktene. Hi Anonymous poster hash: ac6dd...720
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #22 Skrevet 7. januar 2016 Nå er det ikke slik at vi kjører full doggystyle mens gubben spruter ned hele rommet. Her snakker vi diskré jokking under dyna og uten lyd så lenge ungen er på samme rom. Han får snart egent rom også når vi blir ferdige å pusse opp. Og når vi har sex 4 ganger i året, tror jeg ikke gutten tar skade av å være på samme rom 50% av øktene. Hi Anonymous poster hash: ac6dd...720 Herlig Anonymous poster hash: 72dd0...dcd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #23 Skrevet 7. januar 2016 Nå er det ikke slik at vi kjører full doggystyle mens gubben spruter ned hele rommet. Her snakker vi diskré jokking under dyna og uten lyd så lenge ungen er på samme rom. Han får snart egent rom også når vi blir ferdige å pusse opp. Og når vi har sex 4 ganger i året, tror jeg ikke gutten tar skade av å være på samme rom 50% av øktene. Hi Anonymous poster hash: ac6dd...720 Herlig Anonymous poster hash: 72dd0...dcd Ja, ikke sant? 😁 Anonymous poster hash: ac6dd...720
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #24 Skrevet 7. januar 2016 Digg med vaginale safter, sædsprut, svette, stønning og klynking rett oppi ungen. Og en ett åring forstår mer enn dere tror, kanskje ikke hva sex er ( dvs, de vet det sikkert nå når de har sett dere bælme på), men når er det dere har tenkt å slutte? Når u gen er 2 år? 3 år? Anonymous poster hash: aeca2...92f Herregud for en overdriving. Skjønner at dere må skalke lukene hvis barna risikerer å bli sprutet ned av mamma og pappas underlivsjuice om de entrer rommet. Jeg har ikke sex med barna på rommet, men ser ikke problemet med en sovende baby i egen seng på samme rom. De fleste modererer vel uansett "bælmingen" npr de vet barna er i nærheten. Anonymous poster hash: 14b74...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå