Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg tok for mye pga en feil. Anonymous poster hash: 0376e...24b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Da tar du kontakt med legevakten! Enkelt overdoser trenger ikke være alvorlig, men kan være det for enkelte med hjertesykdom - så ta kontakt med legevakten nå! Anonymous poster hash: 18f74...799
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Da tar du kontakt med legevakten! Enkelt overdoser trenger ikke være alvorlig, men kan være det for enkelte med hjertesykdom - så ta kontakt med legevakten nå! Anonymous poster hash: 18f74...799 Ja skal gjøre det. Ble helt feil. Trodde det var blodfortynnende. Så ble seks ramipril istedenfor to. Pillebrett er virkelig noe jeg skal kjøpe Anonymous poster hash: 0376e...24b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Da tar du kontakt med legevakten! Enkelt overdoser trenger ikke være alvorlig, men kan være det for enkelte med hjertesykdom - så ta kontakt med legevakten nå! Anonymous poster hash: 18f74...799 Ja skal gjøre det. Ble helt feil. Trodde det var blodfortynnende. Så ble seks ramipril istedenfor to. Pillebrett er virkelig noe jeg skal kjøpe Anonymous poster hash: 0376e...24b Hva kan skje egentlig? Anonymous poster hash: 0376e...24b
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Da tar du kontakt med legevakten! Enkelt overdoser trenger ikke være alvorlig, men kan være det for enkelte med hjertesykdom - så ta kontakt med legevakten nå! Anonymous poster hash: 18f74...799 Ja skal gjøre det. Ble helt feil. Trodde det var blodfortynnende. Så ble seks ramipril istedenfor to. Pillebrett er virkelig noe jeg skal kjøpe Anonymous poster hash: 0376e...24b Ring nå! Og ja, pillebrett er lurt, fort gjort å blingse. Anonymous poster hash: 18f74...799
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Da tar du kontakt med legevakten! Enkelt overdoser trenger ikke være alvorlig, men kan være det for enkelte med hjertesykdom - så ta kontakt med legevakten nå! Anonymous poster hash: 18f74...799 Ja skal gjøre det. Ble helt feil. Trodde det var blodfortynnende. Så ble seks ramipril istedenfor to. Pillebrett er virkelig noe jeg skal kjøpe Anonymous poster hash: 0376e...24b Hva kan skje egentlig? Anonymous poster hash: 0376e...24b Slik jeg ser det kan du få problemer med for lav puls, for lave kaliumproblemer m.m. (står lite om akkurat dette preparatet, men står litt om denne gruppen medisiner). For de fleste er overvåkning, væsketilførsel og noradrenalin nok, at man ikke trenger behandling ut over det. Men vær så snill - ikke sitt her og skriv, ring legevakten nå, for blir du dårlig så er det ikke sikkert at du greier det! Ring! Anonymous poster hash: 18f74...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå