Gå til innhold

Samboer foretrekker kun navnet Mikael...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Mikael også er fint, men jeg har så mange flere på lista mi. Jeg er egentlig veldig glad i litt eldre navn, men disse misliker samboer helt... Favoritten min er Brage.

 

Har dere noen forslag som ligner eller noe i nærheten av Mikael? Trenger å bygge litt på lista til samboer.

 

Takk for svar :D

 

Anonymous poster hash: d9b93...d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mikkel

Mats

Nicolai

Martin

Morten

Markus

Endret av Mamma`n til Will& Ailo
Skrevet

Mikael! Enig med mannen din.

 

Mika

Mikkel

 



Anonymous poster hash: 84399...60c
Skrevet

Brage - Drage? Nei, Mikael er mye bedre!

 

Anonymous poster hash: e06fe...a86

Skrevet

Mikael er jo kjempe fint :)

 

Daniel

Mathias

Niklas

Tobias

Philip

Skrevet

Mikael er eldgammelt, bare så det er sagt. (Erkeengelen Mikael)

 

Anonymous poster hash: 6c627...485

Skrevet

Mikael er harry. Mikkel er fint :)

 

Anonymous poster hash: 50107...bd1

Skrevet

Hva med Mikal?

 

Anonymous poster hash: 3c5e1...a88

Skrevet

Mikael er fint. Min tipp-tippoldefar heitte Mikal, det er også fint.

 

Kva med Nikolai? Av uvisse grunnar kom det for meg at det er "samme gate".

Skrevet

Hva med Mikal?

 

Anonymous poster hash: b13c0...f7f

Skrevet

Mikael er fint. Min tipp-tippoldefar heitte Mikal, det er også fint.

 

Kva med Nikolai? Av uvisse grunnar kom det for meg at det er "samme gate".

 

Hehe det heter sønnen til venninna mi. Mikal Nikolai

 

Det barnet er oppkalt etter en oldefar eller tippoldefar, så det er jo et gammelt navn.

 

Anonymous poster hash: b13c0...f7f

Skrevet

Tenker av en eller annen grunn bare på Michael Jackson når jeg hører navnet Mikael.

 

Det blir litt tungt.

 

Forbinder også navnet med sønner av alenemødre, som går i caps og skal være veldig kule, kanskje tagge litt. Har nok sammenheng med at jeg vet om to Mikael'er som er sånn.

 

Enig med de andre, Mikkel er mye finere.

 

 

Anonymous poster hash: 9ba26...e0c

Skrevet

Tenker av en eller annen grunn bare på Michael Jackson når jeg hører navnet Mikael.

 

Det blir litt tungt.

 

Forbinder også navnet med sønner av alenemødre, som går i caps og skal være veldig kule, kanskje tagge litt. Har nok sammenheng med at jeg vet om to Mikael'er som er sånn.

 

Enig med de andre, Mikkel er mye finere.

 

 

Anonymous poster hash: 9ba26...e0c

"sønner av alenemødre, som går i caps og skal være veldig kule, kanskje tagge litt"

 

Haha, nå så jeg for meg alenemødre som løper rundt og tagger litt med ungene på slep

 

Anonymous poster hash: 6fad9...56c

  • 1 år senere...
Skrevet
På 7.1.2016 den 20.15, ☆☆☆ skrev:

Mikael er fint. Min tipp-tippoldefar heitte Mikal, det er også fint.

 

Kva med Nikolai? Av uvisse grunnar kom det for meg at det er "samme gate".

 

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Min tipp-oldefar het Mikal.  Slekt fra Sunnfjord? 😂

Anonymkode: 669a4...0f6

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Nå ble jeg litt nysgjerrig. Min tipp-oldefar het Mikal.  Slekt fra Sunnfjord? 😂

Anonymkode: 669a4...0f6

Han var sunnfjording, ja 👍

Skrevet

Mikael er jo gammelt som alle haugene. Og helt fint.

Skrevet
1 time siden, ☆☆☆ skrev:

Han var sunnfjording, ja 👍

 

Hvis du mener Mikal fra Viksdalen, så er vi i slekt! Han er min tipp-oldefar 😂

Etternavn startet med H

Anonymkode: 669a4...0f6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

 

Hvis du mener Mikal fra Viksdalen, så er vi i slekt! Han er min tipp-oldefar 😂

Etternavn startet med H

Anonymkode: 669a4...0f6

Veit ikkje nøyaktig kor han kom frå og hugsar ikkje etternamn, den greina av familien tok -sen-namn på eit tidspunkt. Generasjonen etter heitte derfor Mikalsen.

Skrevet

Er jeg den eneste som syns det er vanskelig å uttale Mikael ?

Anonymkode: 9f0b5...4a9

Skrevet

Mikael er en av erkeenglene, så navnet er gammelt nok.

De Mikaelene jeg kjenner uttaler det "Mikal". 

Skrevet
40 minutter siden, Odine! skrev:

Mikael er en av erkeenglene, så navnet er gammelt nok.

De Mikaelene jeg kjenner uttaler det "Mikal". 

Har vært vanlig å si MikaEL

Anonymkode: 336e2...f44

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært vanlig å si MikaEL

Anonymkode: 336e2...f44

Det kan være, men de jeg kjenner gjør det ikke. De sier Mikal

Skrevet

Gabriel , Rafael , Esekiel.

Anonymkode: 872a7...319

Skrevet

Er Gabriel. Rafael. Uriel og Mikael som er de 4 erkeenglene.

Anonymkode: 49b75...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...