Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Det er vel ca - 10 grader her om dagene å jeg fikk beskjed av barnehagen at småen hadde klaget på at han var så kald på hendene når de hadde vært ute. Nå har vi brukt noen hansker fra Cubus som vi egentlig har vært veldig fornøyd med frem til nå. Hvilke hansker/ votter foreslår dere når det er "så kaldt ute" som - 10 grader? Er ikke vant til at det blir så kaldt her vi bor så usikker på hva jeg skal kjøpe til småen. Anonymous poster hash: 36ee3...ce9
MarianeA Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Hjemmestrikket tovete votter er det varmeste som finnes. Må være tovet så mye at de er tette.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #3 Skrevet 7. januar 2016 Han er forresten 4 år. Anonymous poster hash: 36ee3...ce9
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #4 Skrevet 7. januar 2016 Hestra-votter var gull her. Anonymous poster hash: 95372...167
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Tror vi går for Hestra jeg! Ser XXL selger disse å den butikken ligger jo like i nærheten! Anonymous poster hash: 36ee3...ce9
Superdolly Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Jeg, mannen min og to av tre barn bruker hjemmestrikkede votter. Til yngre barn er tovede votter best. Jeg og mannen bruker gjerne mønsterstrikkede votter (Selbuvotter), men det må være ren ull. Ett av mine barn liker ikke ull, og h*n bruker Hestravotter. Husk at hansker ikke er like varme som votter. I votter får fingrene være sammen og varme hverandre, men i hansker blir fingrene alene.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 4-åringen vår blir iskald på henda med Hestra. Har Isbjörn under prøving nå. Anonymous poster hash: 38ff8...464
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå