Gå til innhold

Hadde dere gått i denne begravelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min manns onkel blir begravet i morgen. En mann jeg har sett to ganger siden vi for 15 år siden ble sammen og han i like så.

Så først mener han at d ikke er nødvendig at alle går, har også baby på syv uker som er puppegal. Så vil han at alle går. Så sier han til slutt at jeg får bestemme selv hva jeg gjør.. Han blir ikke skuffet.

Altså hva ?

Anonymous poster hash: f4242...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis an egentlig ønsker at du blir med, så blir du med, spessielt når du slipper å ta deg fri fra jobb.

Anonymous poster hash: 71dc0...4cb

Skrevet

Jeg unngår begravelser hvis jeg absolutt ikke må, så nei, jeg hadde ikke dratt.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått.

Anonymous poster hash: 49acd...0bd
Skrevet

Hadde blitt hjemme.

Anonymous poster hash: 8b6e6...beb
Skrevet

Om mannen vil ha deg med så ville jeg blitt med om jeg var deg. Sett dere litt bak i kirken slik at det er enkelt for deg å gå ut om baby blir urolig.

Mannen din har jo egentlig sagt han helst vil ha deg med, da synes jeg du bør gå.

Anonymous poster hash: a495b...01d
Skrevet

Om mannen vil ha deg med så ville jeg blitt med om jeg var deg. Sett dere litt bak i kirken slik at det er enkelt for deg å gå ut om baby blir urolig.

Mannen din har jo egentlig sagt han helst vil ha deg med, da synes jeg du bør gå.

En ting til...

Du går ikke i en slik begravelse for din egen del. Du går av respekt for de etterlatte som tross alt er nær familie av din mann.

Skrevet

Hadde selvsagt gått. Mannen din ønsker deg jo helt klart der!

Anonymous poster hash: 116a5...2dd

Skrevet

Hvis mannen vil ha deg med for sin del, så bli med. Hvis han tenker på hva andre mener, så tror jeg de fleste vil synes det er ok at du uteblir pga baby.

Vi var i begravelse med nyfødt, men kun i kirken.

Anonymous poster hash: e0949...753

Skrevet

Om mannen ønsker det så hadde jeg blitt med. Hadde vel egentlig blitt med uansett. Det er familie selv om man ikke har møtt hverandre så ofte. Av respekt for de etterlatte. Sett deg ut på en kant (ikke midtgang) slik du kan snike deg bort om baby blir urolig.

Skrevet

Hvis mannen min ønsket ha meg med, så hadde jeg gått for hans del. Men ellers liker jeg ikke begravelser så hadde jeg sluppet tror jeg jeg hadde droppet det ;)

Anonymous poster hash: a741f...69e

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Vil minne dere om å holde dere til hva hi spør om i hovedinnlegget. Tråden begynner å spore veldig av og det har ingenting med tema å gjøre. Fortsetter avsporingen så vil det bli slettet.

JW, brukermoderator

Skrevet

Jeg ville gått. Onkel er ganske nærtfamilie og da går man av respekt for resten av storfamilien.

Anonymous poster hash: c3d6a...75b

Skrevet

Jeg hadde spurt hva mannen min virkelig ønsket, og blitt med dersom han ønsket det. For min del høres det imidlertid ut som den type begravelse man ikke har noe kjempestort behov for at partner blir med i, -tror iallefall ikke mannen min hadde ment at jeg trengte å bli med...

Anonymous poster hash: 543ec...d04

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Ha respekt for hverandre og ikke ødelegg en tråd med å begynne å krangle med hverandre!

JW, brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...