Gå til innhold

Pose til bilstol. Verdt å bruke penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er iskaldt for tiden. Kjennes myyye kaldere ut enn det gradestokken sier. Men å betale over 1000 kr for en sånn pose? Eller finnes det noen billigere som er greie?

Anonymous poster hash: a3458...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt, kan du ha bilstolen inne og pakke inn barnet, og vite at dener god og varm på tur til bilen etc. evt om du har uner i bhg så kan man bare pakke inn ungen med pysj, så slipper man så mye styr :P 

Anonymous poster hash: 7b7af...d69
Skrevet

Vi fikk i gave da vår ble født (september baby), den har vært helt fantastisk! ☺☺ Kunne bare ha på vanlige inneklær uten at det ble for kaldt ☺ (merker forskjellen nå når han er over året og vi må av og på med masse klær når han skal i bilstoler)

Anonymous poster hash: f054d...8a1

Skrevet

Absolutt verdt pengene!! Fikk augustbaby, og den har vært i bruk nesten daglig :P Finnes vel endel pent brukte å få kjøpt både på finn og Facebook vil jeg tro...?

Anonymous poster hash: 24cfc...0ff

Skrevet

Kjøpte brukt på finn til 200 kr. Ordentlig og god.

Har brukt den litt hvis vi ikke skal mye ut og inn av bilen. Men de skal jo ikke sitte med tykke dresser/jakker i bilstolen så veldig kjekt egentlig.

Anonymous poster hash: 43940...c63

Skrevet

3 barn. Aldri hatt... Teppe fungerer lenge.

Anonymous poster hash: 79c05...dcb
Skrevet

Men blir det ikke alt for varmt i bilen når den blir varm? Her bruker jeg bare vanlige klær, lue og et tykt pledd (som jeg fjerner delvis) når bilen er varm nok.

Anonymous poster hash: 112e7...a44
Skrevet

Verdt pengene . Men sjekk finn før du kjøper ny til 1000kr.

Skrevet

verdt pengene ja:)

Skrevet (endret)

Gull verdt.

Den posen var en av de mest verdsatte av alle baby-duppeditt jeg kjøpte.

Kledde bare på tynn ull og lue og satte barnet i stolen. I varm bil åpnet jeg opp glidelåsen, så null problem med at den ble for varm.

Endret av It's all about me!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...