Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Er det godt betalt å jobbe vikartimer i vgs, er lektor med full ansiennitet. Anonymous poster hash: 4211c...7ec
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 I såfall burde du jo virkelig vite det. Jeg tviler svært sterkt på at du kan ha arbeidet 16 år som lektor uten å ha hatt en eneste vikartime! Anonymous poster hash: 82c2c...fd3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 I såfall burde du jo virkelig vite det. Jeg tviler svært sterkt på at du kan ha arbeidet 16 år som lektor uten å ha hatt en eneste vikartime! Anonymous poster hash: 82c2c...fd3 Unnskyld meg som spør. Jeg har en lang utdannelse som gir lektorkompetanse, men har arbeidet i andre bransjer med den. Nå har jeg begynt i vgs og har i tillegg til min deltidstilling tatt på meg ekstra vikartimer. Hva er egentlig poenget med å svare noen på en sånn måte? Anonymous poster hash: 4211c...7ec
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 I såfall burde du jo virkelig vite det. Jeg tviler svært sterkt på at du kan ha arbeidet 16 år som lektor uten å ha hatt en eneste vikartime! Anonymous poster hash: 82c2c...fd3 Nå må man jo ikke ha jobbet i vgs selv om man er lektor... De fleste fagene i vgs har lavere prsramme enn i ungdomsskolen/barneskolen. Avhengig av fag ligger det vel på rundt 500 kr vil jeg tro. Anonymous poster hash: 03344...2f7
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Adjunkt med tilleggsutdannelse og får rett i underkant av 500 pr time. Husker ikke helt. Da er forberedelsestid inkludert. Anonymous poster hash: 02a88...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå