Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Når jeg var på oul var det ett punkt på magen det gjorde skikkelig vondt når jm satt "ul-dingsen". Hun mente da at det var en tarm som lå i klem. Jeg har enda tidvis vondt, bare at nå er det flyttet seg lengre opp, og det kjennes kun når lillebror sparker på dette punktet, eller at jeg selv presser på det. Vondten blir ett slags støt, og kan kjennes ut som en diger blåflekk. Jeg leste litt på nett, og føler ikke helt at smertene stemmer med "tarm i klem", da avføringen er som normal og jeg verken har luft eller "kolikksmerter". Noen med en viss erfaring? Anonymous poster hash: e07e9...8f3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Dytt Anonymous poster hash: e07e9...8f3
skinnfilla Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Jeg hadde et sånn punkt litt høyt oppe på magen. Føltes nesten som enkestøt( som når du dunker albuen) når feks ungene kom borti. Var på venstre side, 10-15 cm under brystet. Legen mente det var en nerve i klem,da.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har det på høyre siden, men ellers stemmer det ganske godt! Kunne du gjøre noe med det, eller måtte du pine deg gjennom svangerskapet? 😅 Hi Anonymous poster hash: e07e9...8f3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Jeg hadde også et slik punkt som var veldig ømt og spesielt hvis jeg trykket der. Bekymret meg litt for dette for det kjentes ikke ut som en tarm som var iklem og etterhvert som magen ble større ble det verre og på slutten kjente jeg en "kul" der. Den kunne flytte på seg men ikke så mye. Det viste seg at det var babyen sin albue! Hun lå på en rar måte med albuen ut mot siden, så det trykket på nerver og div. Men husker ikke hvilken uke dette startet.. Anonymous poster hash: 683c9...f01
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Det var på høyre side 10-15 cm under brystet Anonymous poster hash: 683c9...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå