Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Hei, Jeg er i 12uke, og de fleste jeg kjenner har hatt tydelig mage allerede i 8veke, mens jeg har ikke noe synlig mage i det hele tatt. Jeg har gått opp litt i buksestørrelse, men vekten er kun økt med 0,5kg og jeg er redd babyen ikke vokser!!! Burde jeg vente til time hos jordmor om 2,5uker, eller kontakte henne/lege nå? Jeg har ikke hatt noen blødninger eller store smerter, men mye hvit utflod. Anonymous poster hash: f7aec...27b
SuperFries Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Bare vær lykkelig, du. Mindre å gå ned etterpå ☺ Helt seriøst, du et like normal som de som får mage tidlig.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Min mage har ikke vist før mellom uke 13-18 i noen av svangerskapene. Å sånn veldig har den ikke blitt før seinere enn det heller. Slapp av. Babyen er bitte bitte liten enda. Anonymous poster hash: 1b970...bcc
Miss Chocolate Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Tror du kan slappe heeeeelt av 😄 Å få mage i uke 8 er IKKE vanlig. Å få mage i uke 12 er heller ikke vanlig, spesielt om du er førstegangs. Jeg fikk mage rundt uke 20 første gang. "Gravidmage" først rundt 25 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå