Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Har dere tenkt over det? Vet mor best alltid? Visste mor til 13 åringen som døde nyttårsaften best om sykdommen til sitt barn? Vet en nybakt mor best hvordan bekledningen til barnet må være? Vet mor best når barnet får nok mat? Nei, en vet ikke det. Det er prøving og feiling. En må bare passe på å ikke feile for lenge. Det er viktig å være ydmyk og søke råd. Er sånn livets gang er. Jeg er ikke ekspert på alt om mine barn, selv om jeg vet mye. Jeg spør barnehagepersonell om bekledning, de har lang erfaring med det. Og hadde vi hatt et matproblem, ville jeg rådført meg med andre der også. En kan være verdens beste mamma uten å kunne alt😀 Anonymous poster hash: 2c34b...963
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Haha, er enig med deg men må le litt. Her stiller du et spørsmål og svarer på det selv i innlegget ditt før noen får sagt noe. Du har altså allerede gjort deg opp din mening og virker ganske urokkelig, så da er det kanskje mere en diskusjon enn et spørsmål? Anonymous poster hash: 8611b...47e
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Har dere tenkt over det? Vet mor best alltid? Visste mor til 13 åringen som døde nyttårsaften best om sykdommen til sitt barn? Vet en nybakt mor best hvordan bekledningen til barnet må være? Vet mor best når barnet får nok mat? Nei, en vet ikke det. Det er prøving og feiling. En må bare passe på å ikke feile for lenge. Det er viktig å være ydmyk og søke råd. Er sånn livets gang er. Jeg er ikke ekspert på alt om mine barn, selv om jeg vet mye. Jeg spør barnehagepersonell om bekledning, de har lang erfaring med det. Og hadde vi hatt et matproblem, ville jeg rådført meg med andre der også. En kan være verdens beste mamma uten å kunne alt😀 Anonymous poster hash: 2c34b...963 Jeg tror moren til 13 åringen gjorde det beste hun kunne og at hjelpeapparatet rundt sviktet!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Du skriver du er ydmyk, Hi. Hvor er ydmykheten i det at du trekker inn historien om 13-åringen som døde? Den moren har bedt om hjelp i årevis fordi hun visste hun ikke greide å løse datterens problemer på egen hånd. Skam deg som trekker inn dette for å hevde deg selv! Anonymous poster hash: fe158...fa6
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Du skriver du er ydmyk, Hi. Hvor er ydmykheten i det at du trekker inn historien om 13-åringen som døde? Den moren har bedt om hjelp i årevis fordi hun visste hun ikke greide å løse datterens problemer på egen hånd. Skam deg som trekker inn dette for å hevde deg selv! Anonymous poster hash: fe158...fa6 Veldig enig i dette. Utover det kan jeg ikke huske å ha lest at mor alltid vet best her inne, men du sikter kanskje til én bestemt tråd (jeg ikke har lest)? Anonymous poster hash: 22104...cbd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Du mistet meg da du trakk den tragiske hendelsen om hun som døde. Og hvordan du har ryggrad til å våge å lage en humoristisk tråd med et slikt tragisk eksempel aner jeg ikke. Du må være veldig dum. Anonymous poster hash: 4bbe0...d54
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Ingen vet alltid best, det sier seg selv. Eksempelet ditt er bare usmakelig. Anonymous poster hash: b4c52...3da
Hjertefru Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 En person som lever med spiseforstyrrelser er en tikkende bombe. Pga elektrolyttforstyrrelser kan hjertearytmi plutselig oppstå, med fatalt utfall. Vet jo ikke om det skjedde i den tragiske saken du refererer til, men ville bare nevne det for å nyansere når det blir sagt i media at hun døde av avmagring. Det ser ut som denne mora har slitt og stått på for barnet sitt, og jeg ble glad da jeg hørte at hun var løslatt. Ut over det er jeg enig i at det å søke råd og hjelp er viktig for oss mødre. Men også at magefølelsen skal lyttes til. Helsepersonell bør i mange tilfeller ha større respekt for det foreldre prøver å fortelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå