Gå til innhold

Hva kaller barna deg/dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt barn kaller meg mamma :) Min manns barn kaller meg med navnet mitt, eller kaller "bonusmamma" ovenfor andre.

 

Anonymous poster hash: 7d374...5d8

Skrevet

Mamma og pappa.

Når han er i skikkelig godt humør hender det han sier mammus og pappus ;)

 

Anonymous poster hash: 5b6c0...afd

Skrevet

Mamma eller mom

Pappa

 

H*n blander faktisk en del, og rett som det er kaller h*n meg pappa og omvendt. Jeg tenker at det er fordi h*n har et lite godt forhold til begge?!

 

Når h*n skal være veldig alvorlig bruker h*n fornavnene våre. F.eks;

 

Men hør nå Ola, du skjønner det at man...

Altså Kari, det er nemlig sånn faktisk at..

 

Da må vi flire litt.. H*n er 4,5år.

 

Anonymous poster hash: 005b8...244

Skrevet

Mamma og pappa

 

Anonymous poster hash: ee921...c21

Skrevet

Mamma og pappa

 

Anonymous poster hash: ef650...ea1

Skrevet

Begge sier mamma og far.

Skrevet

8 åringen mamma og pappa

4 åringen mommy, mamma og pappa

Skrevet

De sier mamma og pappa. Jeg

 

Anonymous poster hash: 111d9...a7d

Skrevet

De største sier mamma og pappa. Minstemann sier som oftest navnet mitt(aner ikke hvorfor) noen ganger mamma,sier alltid pappa

 

Anonymous poster hash: 5d4b3...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...