Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Mitt barn kaller meg mamma Min manns barn kaller meg med navnet mitt, eller kaller "bonusmamma" ovenfor andre. Anonymous poster hash: 7d374...5d8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Mamma og pappa. Når han er i skikkelig godt humør hender det han sier mammus og pappus Anonymous poster hash: 5b6c0...afd
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Mamma eller mom Pappa H*n blander faktisk en del, og rett som det er kaller h*n meg pappa og omvendt. Jeg tenker at det er fordi h*n har et lite godt forhold til begge?! Når h*n skal være veldig alvorlig bruker h*n fornavnene våre. F.eks; Men hør nå Ola, du skjønner det at man... Altså Kari, det er nemlig sånn faktisk at.. Da må vi flire litt.. H*n er 4,5år. Anonymous poster hash: 005b8...244
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Mamma og pappa Anonymous poster hash: ee921...c21
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Mamma og pappa Anonymous poster hash: ef650...ea1
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Begge sier mamma og far.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 8 åringen mamma og pappa 4 åringen mommy, mamma og pappa
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 De sier mamma og pappa. Jeg Anonymous poster hash: 111d9...a7d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 De største sier mamma og pappa. Minstemann sier som oftest navnet mitt(aner ikke hvorfor) noen ganger mamma,sier alltid pappa Anonymous poster hash: 5d4b3...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå