Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg er akkurat ferdig i permisjon.Vi har kost oss i mange måneder, og nå er det pappaens tur. Opp om morgenen, ordne seg, pupp, frokost, lage matpakker, mer pupp. Levere skole og barnehage, komme seg på jobb og være der i flere timer. Hente i barnehage og SFO.Hjem, pupp, lage middag mens jeg hjelper eldste med leksene, spise, sitte som slakt i sofaen mens jeg prøver å leke litt med mini, skifte på og stelle mini, pupp og legge Så dårlig samvittighet for mini Føler jeg ikke har nok overskudd til mini etter middag, tenker ikke på de hjemme når jeg er på jobb og ringer ikke hjem før jeg ringer og sier at jeg er på vei hjem. Er jeg ikke glad nok i lille skjønne gutten min? Føler han fortjener en så mye bedre mamma Anonymous poster hash: dc5ec...7f2
TinaK 1990 Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Hæ??? Babyen har det vel supert med pappaen? Å være god mamma betyr ikke at du skal være tilgjengelig 24 timer i døgnet
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Slik er det for alle (nesten i allefall) Babyen har det fint med far. Du er absolutt ingen dårlig mor 😊 Anonymous poster hash: 43700...64f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 det er ikke vanlig å ringe hjem når man er på jobb ?!? det jeg reagerer på i denne teksten er at du gjør alt når du ikke er i permisjon, mens din man er hjemme. han kunne vel kjørt i bhg. og henta i bhg og sfo, og hatt maten klar til du kom hjem. du hadde sikkert det når han jobbet? da hadde du kanskje hatt mer overskudd. Anonymous poster hash: bb561...13e
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 det er ikke vanlig å ringe hjem når man er på jobb ?!? det jeg reagerer på i denne teksten er at du gjør alt når du ikke er i permisjon, mens din man er hjemme. han kunne vel kjørt i bhg. og henta i bhg og sfo, og hatt maten klar til du kom hjem. du hadde sikkert det når han jobbet? da hadde du kanskje hatt mer overskudd. Anonymous poster hash: bb561...13e Barnehagen er rett ved siden av jobben min, og skolen er på veien. Han leverte og hentet når jeg var i permisjon. Mannen tar de yngste mens jeg lager middag og hjelper eldste med lekser. Mannen tar alt av oppvask og vasking og rydding av kjøkken, og legger de to eldste. Han gjør ganske mye han også HI HI Anonymous poster hash: dc5ec...7f2
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Gjorde pappaen alt det der mens du hadde permisjon? Synes det er merkelig hvor mye vi mødre forventer av oss selv, og hvor lite vi forventer av partnerene våre mens barna er små... Anonymous poster hash: f13b0...915
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Høres ut som en vanlig hverdag. Det er de det er flest av, så ikke ha dårlig samvittighet. Anonymous poster hash: 35a42...03a
SuperFries Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Du gjør ikke noe mer enn en vanlig mamma, annet enn evt å gi pupp. Husk at det tar en del energi, bare det. Du er ikke en dårlig mamma. Vi har det alle sånn. Vi må alle jobbe, levere barn, hente barn, lage middag, hjelpe med lekser, leke litt med de minste og så slukne på sofaen. Det er en fase. De vil etterhvert klare mer. Din energi vil øke. Legg deg tidlig nok slik at du får nok søvn. Spis nok og riktig mat. Og husk at du er ikke en dårlig mamma bare fordi du må slenge deg på sofaen litt.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Takk for gode ord jenter HI Anonymous poster hash: dc5ec...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå