Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Og hva kaller mannen/kjæresten din sin mor? Jeg sier mamma og kjæresten sier muttern.. Gjør de fleste menn det? Anonymous poster hash: 380d1...993
Ikkesåallerværst Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Meg: Mamma/mams. Han: mamma/muttern.
Ladybugg Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Mamma sier jeg. Min mann omtaler henne som min mamma. (Hun er død)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Begge sier mamma Anonymous poster hash: bcf2d...503
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier mamma og han sier mamma. Anonymous poster hash: a3347...1ef
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Begge sier mamma. Anonymous poster hash: 46bbc...47d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Begge sier "mamma" direkte til henne, og "moren min" om vi omtaler dem til andre. Jeg kan vel varte opp med et "døh, muttern..." om hun er veldig teit Anonymous poster hash: 91375...339
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Vi sier mor. Anonymous poster hash: f8c3e...4f4
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier mamma. Mannen min sier både mor, mamma og morsan (han er svensk). Anonymous poster hash: a50d8...017
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 Eg; mammo Han; mor Anonymous poster hash: b1ed8...289
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2016 #13 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier/sa mamma og pappa. Han muttern og fattern:)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #14 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier mamma og mams. Han sier mor og mamsen. Anonymous poster hash: bc3b3...a10
Gemini77 Skrevet 6. januar 2016 #16 Skrevet 6. januar 2016 Sier mamma. Mannen min er engelsk så han sier mum
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #17 Skrevet 6. januar 2016 jeg: Mamma/Mamsen Samboer: Mamma/Muttern Anonymous poster hash: f4059...dc5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #19 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier mamma. Han sier muttern. Anonymous poster hash: 31bca...d45
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. januar 2016 #21 Skrevet 6. januar 2016 Både han og jeg sier mor.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #23 Skrevet 6. januar 2016 Vi begge sier mamma :-) Anonymous poster hash: d418f...903
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #24 Skrevet 6. januar 2016 Jeg sier mamma, det gjør mannen også, og iblant moss (fra den tid da eldstemann ikke snakket rent). Anonymous poster hash: 2e255...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå