Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Har vært på all-inclusive ferier, men det er jeg dritt lei av etter to turer. Vi elsker å ligge på hotell og har besøkt mange storbyer, men vi vil gjerne ha en lengre ferie enn en uke og da blir jo hotell ganske dyrt. Kunne tenkt meg feriehus/leilighet i USA eller Danmark. Eller andre land om dere har noen tips. Men hvordan får man ordnet med et feriehus? Hvilken nettsider er å anbefale som dere har gode erfaringer med? Kjenner meg litt redd for å bli lurt her.. Takker for alle tips! Anonymous poster hash: 64ec5...2e1
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Finn.no Anonymous poster hash: adad0...e64
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Holidayrentals.com Anonymous poster hash: a60af...390
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Finn. Norske eiere som leier ut feriebolig synes jeg er greit, da kan man maile og få alle info man ønsker før man drar pluss tips og ting å se/gjøre. Her f.eks http://m.finn.no/r/feriehus-hytteutleie/ad.html?finnkode=68560543&q=marbella+morten+&ref=fas Anonymous poster hash: 3df93...5fe
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Finn.no Tripadvisor (husk å sette den på Amerikansk side. På norsk kommer ingen feriehus opp) Homeaway.com Anonymous poster hash: a5f8a...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå