Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Kjenner en dame som har hund. Hun virkelig elsker hund og hundetrening og hun er utrolig flink med den. Den virker veldig harmonisk med henne og tydelig veldig glad i sin eier.Denne kvinnen er noe man kan kalle lite pen. Det jeg faktisk har lagt merke til er at hver gang jeg er på besøk hos de så "glemmer" hunden eieren og vil bare være med meg, gå tur med meg, kose med meg og få mat av meg. Går jeg på do så følger den etter. Og jeg pleier ikke å skjemme den bort eller noe, så det kan ikke være forklaringen. Jeg er heller ikke i overkant kosete med den, eller leken. Så jeg skjønner liksom ikke hvorfor? Tror dere hunden ser utseendet mitt og derfor velger meg ut fordi jeg ser så flott og sprek ut? Og så tenker den kanskje at jeg derfor er ekstra god? Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 😂 dagens! Anonymous poster hash: cc731...a16
SuperFries Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Selvsagt er det derfor. Hvem kunne vel tenke seg noe annet?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Alle hundene vi har hatt i oppveksten har vært sånn når det kom besøk. Oppførte seg som om de aldri hadde fått oppmerksomhet eller kos, samme hvem det var... Anonymous poster hash: f601b...e8a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 HA-HA-HA-HA Lev lykkelig i den troen, du, Hi Anonymous poster hash: 0cb0f...4fe
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg tror faktisk hunden prøver å komme i trusa på deg!!! Har han luktet deg i skrittet også f.eks?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Nei Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg tror faktisk hunden prøver å komme i trusa på deg!!! Har han luktet deg i skrittet også f.eks? Nei! Ekling, skjerp deg Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #11 Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg tror faktisk hunden prøver å komme i trusa på deg!!! Har han luktet deg i skrittet også f.eks? Nei! Ekling, skjerp deg Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #12 Skrevet 6. januar 2016 Hunder kan sanse menneskeverd, pene er verdt mer enn stygge... så enkelt er det... Anonymous poster hash: a00b6...9c5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #13 Skrevet 6. januar 2016 HA-HA-HA-HA Lev lykkelig i den troen, du, Hi Anonymous poster hash: 0cb0f...4fe Så du tror virkelig at hunder driter i folks utseende? Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #14 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #15 Skrevet 6. januar 2016 HA-HA-HA-HA Lev lykkelig i den troen, du, Hi Anonymous poster hash: 0cb0f...4fe Så du tror virkelig at hunder driter i folks utseende? Anonymous poster hash: da467...5eb Hvis du betenker hva slags sanseapparat en hund har, med sin unike hørsel og luktesans, så sier det seg vel selv at ikke akkurat utseendet på folk er det som gjør størst inntrykk...? Anonymous poster hash: 6f703...82d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #16 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #17 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #18 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hvorfor begynner den å logre som besatt når jeg spør om den liker meg bedre enn eier da? 😝 Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #19 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hvorfor begynner den å logre som besatt når jeg spør om den liker meg bedre enn eier da? Anonymous poster hash: da467...5eb Det er nok fordi dere har samme iq og hunden tror og kanskje til og med har rett i at du er ei tispe. Anonymous poster hash: a00b6...9c5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #20 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hvorfor begynner den å logre som besatt når jeg spør om den liker meg bedre enn eier da? Anonymous poster hash: da467...5eb Det er nok fordi dere har samme iq og hunden tror og kanskje til og med har rett i at du er ei tispe. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Stakkars deg! Anonymous poster hash: da467...5eb
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #21 Skrevet 6. januar 2016 HA-HA-HA-HA Lev lykkelig i den troen, du, Hi Anonymous poster hash: 0cb0f...4fe Så du tror virkelig at hunder driter i folks utseende? Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg tror hunder registrerer svært mye mer enn hva mange tror, sikkert også ang. utseendet. Men å tro at en hund foretrekker deg pga. ditt "ekstra pene mennesker" sier mer om ditt forhold til utseende enn en hunds! Anonymous poster hash: 0cb0f...4fe
Gjest Antarctica Skrevet 6. januar 2016 #22 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hvorfor begynner den å logre som besatt når jeg spør om den liker meg bedre enn eier da? 😝 Anonymous poster hash: da467...5eb Nysgjerrig på hvilket språk du spør på? Norsk eller hundsk?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #23 Skrevet 6. januar 2016 Jeg ler meg flat! Og så en litt mer seriøs bemerkning. Hunder er flokkdyr. De vil samle flokken. Når du trer inn i flokken ved å komme på besøk, så må den jo passe på at du blir der. Alternativ 2: Deg har jeg ikke prøvd meg på før - kanskje det er mulig å få litt ekstra kos, godbiter osv ut av deg? hehe Anonymous poster hash: 831a5...eaf
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #24 Skrevet 6. januar 2016 Og mer seriøst:Kan du ikke unne denne dama hunden sin en gang? Må alt tolkes som at du er bedre fordi du er pen? Godt mulig at du troller, men jeg vet også at slike mennesker finnes. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hva faen babler du om? Jeg kan ikke tvinge hunden til å gå til sin eier når den vil være med meg Anonymous poster hash: da467...5eb Jeg snakker om mentaliteten din. Det at du velger å tolke normal hundeadferd som enda en bekreftelse på deg og din fortreffelighet. Anonymous poster hash: a00b6...9c5 Hvorfor begynner den å logre som besatt når jeg spør om den liker meg bedre enn eier da? 😝 Anonymous poster hash: da467...5eb Fordi du snakker til den. Hunder retter oppmerksomheten til de som gir den oppmerksomhet, og utsatt hva du hadde sagt ville hunden logret. Anonymous poster hash: c1f87...565
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå