Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Alt føles så forbanna håpløst hele tiden. Og jeg har absolutt INGEN å prate med det om. Alt føles håpløst og jeg har lyst til å gi opp. Jeg er der hvor jeg faktisk håper noe skjer og jeg bare dør så jeg slipper dette. Det verker i kropp og sjel. Alt er bare vondt. Venter fortsatt på den dagen det snur, hvor det BLIR BEDRE som alle rundt sier. Vel, trengte bare å få det ut. Anonymous poster hash: 319b3...39d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Du trenger profesjonell hjelp. Gå til fastlege og få henvisning til psykolog. En depresjon går ikke nødvendigvis over av seg selv. Depresjonen gjør at mange unngår de tingene som kunne hjulpet, noe som blir en vond sirkel Anonymous poster hash: 130c4...292
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Ja, HI, det suger. Og selv om det ikke føles sånn nå kommer du til å komme deg gjennom det og det blir bedre. Men som de andre sa her, få deg hjelp. En god psykolog. Stor klem Anonymous poster hash: f320e...bc9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Det er ikke godt å ha det sånn. Får du hjelp av helsevesenet? Anonymous poster hash: 90687...304
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Er i samme situasjon. Ja det suger!! Anonymous poster hash: 02d19...d33
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Ja, det er forferdelig. Hver dag er en kamp. Å være uten livsglede, ute av stand til å se at fremtiden kan bringe bedre tider, bare ønske at man kunne slippe å eksistere... Huff Man må ha litt i bakhodet at depresjonen svartmaler alt. Depresjonen drar en ned og får en til å miste både håp og tro. I virkeligheten er de fleste problemer og hindre overkommelige. Og når depresjonen slipper tak, vil man se det. Det gjelder bare å holde ut i mellomtiden, og overleve. Klem til deg! Anonymous poster hash: b368d...10f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #7 Skrevet 7. januar 2016 Takk for gode svar. Jeg har egentlig en jeg går til for å prate med, som virkelig skjønner meg og har hjulpet meg mye tidligere. Hun har vært sykmeldt siden august i fjor, og siden da har jeg ikke hatt noen å prate med. Og det har skjedd så mye i mellomtiden som jeg bare føler drar meg ned. Jeg håper virkelig det snur, det bare virker ikke slik nå. Anonymous poster hash: 319b3...39d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #8 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det suger balle! Skaff deg en god psykolog slik at du kan prate med noen, -hjelper iallefall meg en god del! Anonymous poster hash: e76db...85c
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #9 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er jo det som pleier å hjelpe meg. Hu pleier å dytte meg i gang og få meg gjennom dagene, så at det hjelper er helt sikkert. Nå er vel hun fortsatt sykemeldt, jeg hører i alle fall ingen ting fra henne. Og det å skulle åpne seg for enda en ny person, etter å ha prøvd å prate med såå mange før henne uten suksess, det er skummelt. Anonymous poster hash: 319b3...39d
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #10 Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er jo det som pleier å hjelpe meg. Hu pleier å dytte meg i gang og få meg gjennom dagene, så at det hjelper er helt sikkert. Nå er vel hun fortsatt sykemeldt, jeg hører i alle fall ingen ting fra henne. Og det å skulle åpne seg for enda en ny person, etter å ha prøvd å prate med såå mange før henne uten suksess, det er skummelt. Anonymous poster hash: 319b3...39d Nå vet jeg ikke hvor du bor, men dersom det er i nærheten av Oslo/Bærum kan jeg anbefale Bente Lindseth ved Medisinsk Senter Fornebu. Hun har hjulpet meg mye! Anonymous poster hash: e76db...85c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 Blir litt feil sted da jeg bor i Hedmark, men takk for tipset. Men på fredag skal jeg få pratet med noen igjen, håper det hjelper meg fremover igjen Anonymous poster hash: 319b3...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå