Gå til innhold

Ekstremt rart spm om endetarmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter veldig med forstoppelse nå. Har vel hatt 2 avf siden 22des. (Ved hjelp av miniklyx)

Tenkte at jeg skulle kjenne om det kunne være hemorider el. som stengte utgangen. Tok på hansker, og kjente etter.. Klarer ikke å kjenne noen, men 4-5cm inne i endetarmen fant jeg en hard kul? Ikke vond eller noe, men tenker at den kansje er synderen, da den tar ganske stor plass. Tror den ligge på utsiden av tarmen, altså ikke inni.

Hva er egentlig utenfor endetarmen? Den kunne dyttes litt på, så den var ikke stenhard, men veldig fast i konsistensen..

Anonymous poster hash: 41f1b...32e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det høre ut som du kan kjenne livmortappen/halsen. Men du bør absolutt ta en tur til lege for det er ikke bra å gå så lenge forstoppet.

Endret av HvittHus
Skrevet

Det høre ut som du kan kjenne livmortappen/halsen. Men du bør absolutt ta en tur til lege for det er ikke bra å gå så lenge forstoppet.

Kule er mer på baksiden. Ikke frem mot skjeden.. Tror jeg kal kjøpe noen avf.tabletter, de tømmer vel mer enn bare den nederste delen av tarmen?

Skrevet

Kule er mer på baksiden. Ikke frem mot skjeden.. Tror jeg kal kjøpe noen avf.tabletter, de tømmer vel mer enn bare den nederste delen av tarmen?

Er det ikke livmorhalsen du kjenner bør du få en sjekk hos lege for å utelukke at det er noe galt.

https://forum.motgift.nu/uploads/default/original/2X/5/539bf167267cea5b105df7bb3961c5d855b337fb.png

Skrevet

Det er ikke halebeinet du kjenner!? ;)

Uansett veldig lurt å få en time hos legen, man skal ikke trenge og gå slik du har gjort nå. Det er ikke vanlig med så langvarig forstoppelse/treg tarm.

Anonymous poster hash: b9d01...a5a

Skrevet

Gå til legen!

Anonymous poster hash: bfa5a...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...