Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 -Jeg har ekstremt dårlig hukommelse som ofte fører til at jeg kan snakke litt usammenhengende, noe jeg mener skyldes at jeg glemmer hva jeg skal si midt i en setning/mister poenget, og når jeg kommer på hva jeg skulle ha sagt så sier jeg det plutselig. Gjentar samme tingen flere ganger i en samtale. Ofte glemmer jeg hva jeg skal gjøre. Og dessverre så er 3 og et halvt år av livet til sønnen min borte (den perioden bv var i bildet) -Mye svimmel. -Enten fryser jeg eller så er det varmt. -Tar meg selv i å telle til 3 noen ganger i løpet av en handle tur(jeg hvisker det), vet ikke om det er ett mønster i det men jeg tror jeg gjør det når jeg kjenner snikende angst og det får meg til å slappe av litt mer. -Søvnvansker -Mye hodepine og nakkestivhet -Irritablitet og takler stress svært dårlig(blir kvalm, får skjelvinger og kjennes ut som at jeg kommer til å besvime) - Fort mentalt sliten (feber/influensafølelse) av stress eller noe jeg må konsentrere meg om(lesing f.eks) Jeg har diagnosene sosial angst, panikklidelse og uspesifikk personlighetsforstyrrelse, men de overnevnte punktene er ting som har dukket opp det siste året eller har utviklet seg til det verre. Jeg har mange ganger spekulert på om jeg kan ha PTSD, men fikk ingen diagnose på det da psykologen trodde det hadde startet med PTSD og utviklet seg til bare angstlidelser. Noen som har lignende symptomer eller har kjennskap til hva dette kan være? Anonymous poster hash: 5895b...701
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 dytt Anonymous poster hash: 5895b...701
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Tar du noen medisiner? Anonymous poster hash: 5f7df...f02
TPK Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Veldig mange av plagene dine henger nok sammen med de psykiske diagnosene. Jeg regner med du får behandling for disse? Du kan jo be legen om å ta en full sjekk fysisk selvsagt, for å utelukke noe annet.
SuperFries Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Dette spør du rette instansen om. Forum på internett er ikke den rette instansen. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Tar du noen medisiner? Anonymous poster hash: 5f7df...f02 Nei, gjør ikke det. Vil la kroppen ordne opp selv. Anonymous poster hash: 5895b...701
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Jeg et enig at dette ikke er et spørsmål for et ineternettforum.... meeen, dersom du ikke har hatt det allerede, få legen til å rekvirere en MR. Anonymous poster hash: f6058...bc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå