Gå til innhold

Flere som tisse i buksa under trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste hender det av og til at jeg kjenner det lekker litt, spesielt når jeg føper fort på tredemølle.

Det er jo ikke noe hyggelig, særlig når man trener i sal med mange andre.

Jge har googlet og lest litt om det, og ser at det faktisk er ganske vanlig, så derfor lurte jeg på om det var noen andre her inne som også har det problemet?

Hva gjør du med det?

Jeg bruker truseinnlegg og har begynt med knipeøvelser (men det kan ta visst ta flere måneder før de får nok effekt).

Anonymous poster hash: 164c1...53d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har igrunnen vært det som har holdt meg igjen ifht treningen en god stund. Etter fødsel for 2 år siden har jeg lekket 😁

Er flink til å knipe, og det har blitt mye mye bedre. Nå kan jeg nyse, hoppe litt og jogge uten at det skjer noe. Må selvfølgelig ha tisset på forhånd, hadde nok vært verre med full blære. Utrolig frustrerende og hemmende, snakket med legen men hun mente jeg måtte knipe mer før jeg bør henvist videre. Så da kniper jeg og bruker tena når jeg trener.

Anonymous poster hash: bec7d...18b

Skrevet

Jepp. Fikk en horribel fødselsskade, og vært sånn siden. Kan bli ganske mye tiss om jeg ikke er flink og gjør knipeøvelser flere ganger daglig. Gjør jeg det går det mye bedre :)

Anonymous poster hash: dc58d...f3f
Skrevet

Ja, skvetter i blant litt når jeg løper/hopper. Må alltid gå på do rett før. Går gjerne på do i løpet av økten også, hvis jeg drikker mye. Trener derfor sjelden utendørs mer enn en halvtime.

Anonymous poster hash: 19a47...d0c

Skrevet

Kjørte på med knipeøvelser, drakk minimalt før og under trening... til slutt ble jeg lei og fikk legen min til å henvise meg til en TVT-operasjon. Skulle gjort det for flere år siden...

Anonymous poster hash: 0d996...748
Skrevet

Skjer aldri med meg

Anonymous poster hash: adc0f...c95

Skrevet

Ja det har jeg gjort siden første fødsel. Bruker Tena truseinnlegg og det fungerer mye bedre enn vanlige innlegg med tanke på lukt. Har vært til utredning og det ble forslått operasjon, men jeg kan godt leve med litt lekkasje. Har prøvd bekkenbunnstimulering og knipeøvelser.

Skrevet

Ja det har jeg gjort siden første fødsel. Bruker Tena truseinnlegg og det fungerer mye bedre enn vanlige innlegg med tanke på lukt. Har vært til utredning og det ble forslått operasjon, men jeg kan godt leve med litt lekkasje. Har prøvd bekkenbunnstimulering og knipeøvelser.

Men er ikke de Tena-innleggene ganske store? Jge tenker på når man trener i sal, med mange andre, iført trange treningstights, og f.eks skal ligge dett foran noen og løfte på beina og sånt - da syns det vel? Eller er de såpass flate at de ikke syns?

Skrevet

Litt dumt at dette skal være så tabubelagt når det er så vanlig. Burde jo ikke vært noe problem om noen kunne se konturen av en bleie. Hvem bryr seg egentlig? Ingen andre en den som har den på seg, tipper jeg.

Anonymous poster hash: 2b43b...46c
Skrevet

Truseinnleggene til Tena er som vanlige truseinnlegg. De synes hverken mer eller mindre enn Libresse sine. De er bare bedre på å trekke til seg tyntflytende væske og bedre på å hindre lukt. Jeg har også stressinkontinens, og nå er jeg henvist til sykehuset for operasjon. All kniping i verden gjør meg ikke tett.

Anonymous poster hash: a51e8...33a
Skrevet

Truseinnleggene til Tena er som vanlige truseinnlegg. De synes hverken mer eller mindre enn Libresse sine. De er bare bedre på å trekke til seg tyntflytende væske og bedre på å hindre lukt. Jeg har også stressinkontinens, og nå er jeg henvist til sykehuset for operasjon. All kniping i verden gjør meg ikke tett.

Anonymous poster hash: a51e8...33a

OK, da skal jeg prøve de.

Og ja, jeg er enig med deg som sier at det er dumt at noe som er såpass vanlig og egentlig liketil er så tabubelagt!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...