Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har strikket en kjempefin lue med hals, men den synes han er vondt å ha på (klør sikkert pga ull) Nå er det mange minusgrader ute, og de fleste luer med hals (balaclava?) som man kjøper er veldig tynne i stoffet, så jeg ser for meg at de ikke varmer så bra på ørene. Han har lang og tynn hals, så det blir fort glippe om han har på lue og skjerf. Hva kan jeg kjøpe? Anonymous poster hash: 83240...881
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har strikket en kjempefin lue med hals, men den synes han er vondt å ha på (klør sikkert pga ull) Nå er det mange minusgrader ute, og de fleste luer med hals (balaclava?) som man kjøper er veldig tynne i stoffet, så jeg ser for meg at de ikke varmer så bra på ørene. Han har lang og tynn hals, så det blir fort glippe om han har på lue og skjerf. Hva kan jeg kjøpe? Anonymous poster hash: 83240...881 En tynn en med lue utenpå? Mine har hatt Reima-luer Anonymous poster hash: 9b536...d6c
Iselilja Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Mine bruker slike luer nå som det er så kaldt: http://www.isbjornofsweden.com/sv/articles/2.18.954/winter-cap-squirrel Ellers har vi noen halsluer fra Ulvang som er relativt tykke, men de kjøpte vi for mange år siden, så aner ikke om de fortsatt produseres.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Mine har på tynne halsluer på Pierre Robert. Så tar de bare på hetta på vinterdressen utenpå. Funker fint! Anonymous poster hash: a10fe...d30
Appelsinpiken Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Vi har balaklava fra reima, de har bl.a vindstoppere over ørene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå