Gå til innhold

Om giftlokket i Bergen og astmabarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det klages veldig på dette, noe som er helt legitimt. likevel tar jeg meg i å undre på hvorfor folk med astmabarn velger å bo i de mest utsatte områdene. Selv om en kan kreve tiltak og disse bør gjennomføres, så er det jo ikke på noen måte sikkert at dette vil ha effekt i "tide" for disse barna... Og ja, de som klager er resurssterke folk som kan velge hvor de vil bo. 

Anonymous poster hash: 058dc...d57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også lurt på. Det er vel også et dyrt område som er hardest rammet. De har råd til å flytte.

Anonymous poster hash: 03bfa...6d8

Skrevet

Enig med deg.

Jeg er mor til et barn med alvorlig og ukontrollert astma, og hadde aldri kunna bosatt oss i en slik by.

Vi vil bo sentralt mtp legehjelp og sykehus, så vi bor nå rett utenfor en by litt høyt oppe i ei fjellside.

Har man syke barn, så må man revurdere hvor man skal bo, og hvordan man skal leve. Samfunnet endrer seg dessverre ikke for enkeltpersoner 😕

Anonymous poster hash: 825c8...a58

Skrevet

Det har jeg også lurt på. Det er vel også et dyrt område som er hardest rammet. De har råd til å flytte.

Anonymous poster hash: 03bfa...6d8

Er Danmarksplass et dyrt område? Større møkkasted skal du lete lenge etter...

Anonymous poster hash: f3adb...29f

Skrevet

136 kvm med prisantydning 5 mill, det er vel billigsalg det? Problemet ligger i hele sentrum, ikke bare Danmarksplass, og det er ikke alle som har råd til å flytte, det meste av sosialboliger ligger blant annet i nærheten.

Anonymous poster hash: d4417...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...