Gå til innhold

Nei, jeg synes ikke synd i deg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i en sammenkomst i helga, og der traff jeg på et par med ett barn på ca 2 år. 
Det var tydelig at disse foreldrene mente at ALLE som var der burde opphøye deres barn til noe langt over guddommelig og ingen burde snakke om noe annet eller se på noe annet enn deres lille skatt...

Mildt sagt SLITSOMT!!!

Men det var bare for å få ut litt eder og galle over disse foreldrene... :P

Barnet var som sagt rundt 2 år.

Under en av mange lange utbroderinger av denne fantastiske skapningen deres kunne de plutselig fortelle at de hadde ikke sovet en eneste natt sammenhengene siden vidunderet ble unnfanget! Altså ingen av dem! Og det var jo fryktelig tungt og slitsomt 

Og det kan jeg jo tenke meg til at det er, blir jo nesten 3 år uten sammenhengene søvn, tror jeg hadde klikket! Så jeg tok meg i synes synd på dem. Tenkte barnet sikkert slet med noe på natten slik som ene min gjorde. Bare at vi delte på å stå opp på natten slik at i alle fall en av oss fikk sove ut.

Så kom forklaringen.

Under svangerskapet var mor så spent på å bli mamma at hun hadde trøbbel med å sove. Ok, kan til en viss grad skjønne den. Men kan ikke skjønne at hun følte behov for å vekke far slik at ikke han heller fikk sove skikkelig...

Så kom da dette barnet.

Mor MÅTTE da være våken på natta for å amme, dette synes hun var kjedelig, så hun fortsatte å vekke far for å ha selskap!
Og siden hun syntes det er så innmari koselig å amme, ja så ammer hun fortsatt, også på natten - med far som selskap.  

Og dermed forsvant ALL min sympati med både mor og far. 

Sorry, jeg er altså så kald og uten empati at jeg synes ikke synd på deg for noe du 100% velger sev!!

Skulle bare ønske jeg hadde hatt mot til å si det til dem ansikt til ansikt i helga... :P 

Anonymous poster hash: d8ba8...5f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Dette er noe av det dummeste jeg har hørt. For noen folk!!

Anonymous poster hash: 4b7ac...c1b

Skrevet

Hæhæ, så mor gikk 9 mnd rundt og gledet seg om natta, og nå sitter både mor og far om natta og ser hun ammer en unge på 2 år ( isj).

Ikke helt normalt, nei.

Hvordan var unge,da?

Anonymous poster hash: 52de0...b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...