beachgirl Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Noen som vet om de sitter godt fast på klærne?så at askeladden hadde frostmerker og det har jenta sååå lyst på...har hatt for stryking tidligere og de var super!👍
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Ja, jeg er veldig fornøyd med de strykefrie fra askeladden. De sitter bedre om man fester de på merkelapper enn rett på tøyet, men tåler veldig mange vask uansett. Har også fått til å rive de av og sette på nye etter hvert som lillesøster har overtatt klærne. Anonymous poster hash: 2c058...4fa
cecilies mamma Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Jeg har til mine, bytter aldri tilbake. Kunne ikke vert mer fornøyd 😀
beachgirl Skrevet 6. januar 2016 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2016 De faller ikke av fort?hva med merking av ull/strikket klær?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Vi har brukt Askeladden sine strykefrie eller navnetusj fra Lindex på alt bortsett fra hjemmestrikk. Til det hjemmestrikkede vi har (har en veldig produktiv mamma så har blitt en del) har jeg kjøpt kantebånd på Panduro som jeg har skrevet på med navnetusj og sydd fast med noen sting i hver ende Anonymous poster hash: 5c798...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå