Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Finnes det å få kjøpt? Slik som nan på kartong.. sliter med stadig strømbrudd og usikkerhet rundt å få kokt flasker og vann Anonymous poster hash: 3d29a...48a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Ingen som vet om det eksisterer? Anonymous poster hash: 3d29a...48a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 det eksisterer dessverre ikke. Anonymous poster hash: 2ad20...41a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Invester i en god termos, steriliser den og ha kokt vann på den. Ha mange flasker (min 12-15) og kok dem så fort du har muligheten. Lykke til. Anonymous poster hash: f52b6...7c9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Invester i en god termos, steriliser den og ha kokt vann på den. Ha mange flasker (min 12-15) og kok dem så fort du har muligheten. Lykke til.Anonymous poster hash: f52b6...7c9 det gjør vi allerede, men takk allikevel.. En gang var strømmen vekk i 8t! Om natta går det 4 flasker, vi har 8. Får vel kjøpe 4 til Anonymous poster hash: 3d29a...48a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Jeg brukte en sånn flaskesterilisator fra Avent. Krever 200 ml vann og mikrobølgeovn, men da får du sterilisert flere i slengen og det tar bare 3-12 minutter avhengig av mikrobølgeovnens kapasitet. Flaskene forblir sterile i 24 timer om du ikke åpner den. http://www.barnashus.no/philps-avent-mikroboogeovnsterilisator.html Anonymous poster hash: e4dcd...035
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Invester i en god termos, steriliser den og ha kokt vann på den. Ha mange flasker (min 12-15) og kok dem så fort du har muligheten. Lykke til.Anonymous poster hash: f52b6...7c9 det gjør vi allerede, men takk allikevel.. En gang var strømmen vekk i 8t! Om natta går det 4 flasker, vi har 8. Får vel kjøpe 4 til Anonymous poster hash: 3d29a...48a Fyll steriliserte flasker med kokt vann og oppbevar i kjøkeskapet. Fyll med varmt vann fra termos til riktig temp. Med nok flasker holder det i et døgn. Anonymous poster hash: f52b6...7c9
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Jeg brukte en sånn flaskesterilisator fra Avent. Krever 200 ml vann og mikrobølgeovn, men da får du sterilisert flere i slengen og det tar bare 3-12 minutter avhengig av mikrobølgeovnens kapasitet. Flaskene forblir sterile i 24 timer om du ikke åpner den. http://www.barnashus.no/philps-avent-mikroboogeovnsterilisator.html Anonymous poster hash: e4dcd...035 Men jeg får ikke brukte når strømmen går da Anonymous poster hash: 3d29a...48a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Invester i en god termos, steriliser den og ha kokt vann på den. Ha mange flasker (min 12-15) og kok dem så fort du har muligheten. Lykke til.Anonymous poster hash: f52b6...7c9 det gjør vi allerede, men takk allikevel.. En gang var strømmen vekk i 8t! Om natta går det 4 flasker, vi har 8. Får vel kjøpe 4 til Anonymous poster hash: 3d29a...48a Fyll steriliserte flasker med kokt vann og oppbevar i kjøkeskapet. Fyll med varmt vann fra termos til riktig temp.Med nok flasker holder det i et døgn. Anonymous poster hash: f52b6...7c9 Det var ikke dumt Anonymous poster hash: 3d29a...48a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå