Gå til innhold

Hva skjer med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå innsett at det er noe galt med meg etter å ha levd i fornektelse ganske lenge. Jeg er fryktelig ensom . Flyttet med samboer til byen han vokste opp i for 2 år siden, har nå baby sammen.

Jeg kan sove i 14 timer i strekk, men likevel ikke føle meg opplagt overhode når jeg våkner. Tvert i mot faktisk, så er jeg trøtt.

Etter mannen var utro for et par måneder siden har jeg følt meg verdiløs. Føler meg aldri fin lenger selv om jeg egentlig vet at jeg har grunn til å føle det.

Har ikke fått så mange venninner etter vi flyttet hit, kun ei som jeg møter innimellom. Jeg ser bilder av de gamle venninnene mine(som ikke tar noe kontakt) på Facebook sammen, og reagerer fryktelig voldsomt. Blir lei meg og enda mer trist og ensom.

Når jeg ser bilder av veltrente jenter i media så blir jeg så trist at det ødelegger dagen min.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og mannen bryr seg ikke når jeg prøver å åpne meg om dette. Ligger våken til langt på natt hver dag og føler meg helt rådvill. Jeg burde kanskje komme meg til lege om en stund, men trengte bare å dele med noen andre enn min usympatiske samboer...

Anonymous poster hash: fd1f1...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du er deprimert og har hjemlengsel. Pluss at du ikke har fått bearbeidet utroskapen hans, noe som er veldig viktig.

De fleste blir bare mer slappe av å sove 14 timer i strekk, du må opp og ut og gjøre noe med livet ditt! Ikke vær et offer for omstendighetene. Vil du opprettholde kontakten med dine gamle venner, så må du se til å holde kontakten selv.

Ut og finn nye venner der du bor også! Ta første skritt, inviter noen på kafé, og vis interesse for dem, plei vennskapet, så skal du se at du snart har noen gode venninner.

Ta tak i samboeren din, bestill time til FVK! Dere MÅ snakke om at han var utro og hva det har gjort med deg, du føler deg verdiløs osv. Og ja, det er en veldig god ide å snakke med legen din også.

Opp med haka, og gjør noen aktive valg for et bedre liv i dag! You can do it! ;)

Anonymous poster hash: f43b9...40e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...