Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #1 Skrevet 6. januar 2016 Har så vondt øverst i nesa og i panna at jeg ikke får sove. Har ingen smertestillende i hus, men skal ordne det i morgen. Bli hjemme eller gå på jobb? Og; er gravid; kan jeg ta Paracet eller Ibux? Anonymous poster hash: 65aa2...6a0
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Du kan ikke bruke ibux når du er gravid så hold deg til paracet. Om du skal på jobb eller ikke, det må du nesten kjenne etter selv. Er du dårlig, hold deg hjemme. God bedring :-) Anonymous poster hash: df584...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Hvis du har vondt i bihulene går du til legen. Jeg har nettopp hatt bihulebetennelse selv og gikk på jobb uten problemer, men det betyr ikke at slle skal gjøre det. Jeg har en jobb hvor det er mulig, og i tillegg en høy smerte- og sykdomsterskel. Du må nesten selv avgjøre om du orker å dra på jobb, og være til nytte der. Anonymous poster hash: ce638...954
TPK Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Absolutt ikke ta Ibux, det kan føre til abort! Unngå alt med ibuprofen. Gå til lege hvis du har så vondt at du ikke får sove. Har du feber?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Hvis du har skikkelig bihulebetennesle bør du ikke dra på jobb. Du blir ikke fortere frisk av og presse deg. Og ikke ta ibux. Anonymous poster hash: 1c345...e05
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #6 Skrevet 6. januar 2016 Har du skikkelig bihulebetennelse så hadde du ikke vurdert å gå på jobb en gang. De som stiller spørsmål om de skal på jobb bør gå på jobb, er du sikkelig syk vurderer du ikke tanken å gå på jobb en gang. Anonymous poster hash: 9c9cd...c9a
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Hadde feber i natt. Er på jobb, men det holder hardt! Har kontorjobb da.. Men blir nok hjemme i morgen:-( sykt vondt og nyser hvert 3 sekund. Anonymous poster hash: 65aa2...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå