Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Mistenker KISS/KID på jenta vår. Straks 4 mnd. Noen som kan anbefale en manuellterapeut i Osloområdet? Anonymous poster hash: 32770...f21
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #2 Skrevet 6. januar 2016 Bjørn Helgar, Rasta Fysioterapi. Rett ved Elkjøp på Karihaugen. Han var med på å innføre KISS begrepet til Norge. Fantastisk dyktig, flink med spedbarn og jeg føler han reddet livet mitt. Etter bare to behandlinger begynte sønnen min sove uten å måtte ligge på meg eller i bæretøy. http://www.rasta-fysioterapi.no/fysioterapi/lymfeodembehandling-2 Anonymous poster hash: a7c58...dc8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #3 Skrevet 6. januar 2016 Takk skal du ha! Anonymous poster hash: 32770...f21
Krumelur Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Eller Brynseng manuellterapiklinikk, husker ikke hva han heter, men han ene der er også ekspert på barn. Fikk time der ganske raskt, tror det er lang ventetid hos Helgar.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #5 Skrevet 6. januar 2016 Ingvild på Tveitasenteret. Anonymous poster hash: 09af4...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå