Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hvordan reagerte folk rundt deg på deg og ditt nye utseende? Ble du dømt som overfladisk og dum, eller gikk det fint? Anonymous poster hash: 970ce...e34
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Jeg tok. Men ikke av kosmetiske grunner, men av medisinske (hadde omtrent ikke åpning i nesa, så kunne ikke puste gjennom den). Det var så j. vondt at jeg aldri noensinne kunne gjort det av skjønnhetsgrunner. Føder glatt igjen. Men nesa mi skal ingen mer få røre med hammer og meisel! Anonymous poster hash: fe7ac...36a
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Min erfaring er at det ikke gjør vondt. Men jeg har opplevd komplikasjoner,begge gangene! Med resultat og infeksjon. Jeg tror det er store mørketall når det gjelder kirugi,det er ikke like lettvindt som vi tror. Anonymous poster hash: 4b7f6...56b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Har tatt av kosmetiske grunner. Eller psykiske? Uansett, ingen merket at jeg hadde operert. Siden jeg var "borte" en periode visste de at jeg hadde gjort noe, men ingen så hva det var. Mitt liv derimot ble forandret. Vanskelig å forklare Vondt som f, men som en fødsel: husker ikke smertene nå i ettertid. Og det var verdt det. Jeg hadde gjort det igjen! Anonymous poster hash: 4a763...2d3
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #5 Skrevet 7. januar 2016 Fint å høre erfaringer Noen fler? Anonymous poster hash: 970ce...e34
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2016 #6 Skrevet 7. januar 2016 Kan tilføye litt mer Man blir ikke sykemeldt, jeg tok en ferieuke fra jobb. Det tok ca to uker før blåveisene var borte, men jeg sminket de bort siste uka sånn at jeg kunne gå på jobb. Brukte smertestillende og sovetabletter(??? Sobril) tre dager, så holdt det med paracet om det skulle være litt vondt. Men man ser ikke ut etterpå Ingen komplikasjoner her. Måtte tilbake en uke etter, for å ta bort skinnen på nesa og rør jeg hadde inni nesa. Dødsvondt, hadde jeg visst det hadde jeg tatt smertestillende først. Selv om det barr tar 1 min eller mindre å få ut rørene, så tenk deg plastrør som sitter fast i stivnet blod og gørr, som rives ut med en tang (lirkes ikke ut for å si det sånn). Tok toget hjem igjen, og en gutt på toget spurte hba som hadde skjedd 😂😂 sa at jeg hadde lekesloss ingen kan vite om du har operert, blitt banka opp eller brekt nesa. Gjør det hvis du er sikker. Avvent hvis du tviler. For meg var det ingen tvil. Selv om de rundt meg ikke skjønte hvorfor jeg orka, eller de som ikke visste noe ikke så forskjell, så var det natt og dag for meg. Og så teit som det høres ut for de som ikke kan sette seg inn i min situasjon, så var det etter operasjonen at livet mitt endelig kunne begynne Anonymous poster hash: 4a763...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå