Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Han en gutt på 11 mnd , han er ikke syk på noe måte som jeg kan se men han beskymrer meg, han har sov i 15 timer i strekk og de han har spist i dag er 1 hel yohurt (nestle), 2-3 mas og hirsepop, 2 små skjeer smoothie og ingenting annet. Han har drukket litt vann og er forstoppet fra før og nesten ikke noen våte bleier. Vis barnet deres hadde spist så lite hva hadde dere gjort? Vil ikke virke overhysterisk Anonymous poster hash: af7f9...362
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Forsøkt å få i han mere væske hvis han fortsatt spiser lite i morgen. Kanskje saft/juice el lign. Kan jo være i dårlig form en kort periode ettersom han sover mye og spiser lite. Er du bekymret så er det jo greit å ta en Tlf til fastlege. Anonymous poster hash: 5432c...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Forsøkt å få i han mere væske hvis han fortsatt spiser lite i morgen. Kanskje saft/juice el lign. Kan jo være i dårlig form en kort periode ettersom han sover mye og spiser lite. Er du bekymret så er det jo greit å ta en Tlf til fastlege. Anonymous poster hash: 5432c...c9c okei da prøver jeg det, vil liksom ikke virke overhysterisk vis jeg plutselig hadde tatt han med til legevakten, tror det hadde vært å tatt litt av kansje Anonymous poster hash: af7f9...362
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå