Gå til innhold

Hvor bor dere som er uføre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver at du kjenner mange.....men kanskhe du ikke kjenner så mange som du tror.....

Det DU tenker er nange, er nok ikke det

Selb er jeg snart ufør, og bor i molde.....dersom det var en interesang opplysning.....

Anonymous poster hash: 15ffa...23a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig!

Ingen i familien engang som har havnet utenfor? Kanskje er jeg unormal som har hele 2 søskenbarn som er ufør pga angst og depresjon, samt mor (på 55) med ms som er ufør?

Det er jo noe i alle familier? Ikke for å dømme, men om HI har en stor familie hvor INGEN er arbeidsufør, så anser jeg det som unikt!

Anonymous poster hash: 30997...6ce

Hvorfor det? Mye arv i helse. Jeg har stor familie, og mannen enda større (nesten 50 søskenbarn). Alle er i jobb, bortsett fra de som går skole eller er pensjonister. Jeg kjenner én ufør, og det er en barndomsvenninne.

Anonymous poster hash: 6338a...86a

Skrevet

Telemark.

Jeg flasher ikke med at jeg er ufør. Og det er like greit med tanke på fordommene dere arbeidsføre har om oss uføre.

Anonymous poster hash: ef1df...1da

Skrevet

Dere må ha så mange milioner dere vil, men jeg kjenner virkelig ingen, alle jeg kjenner jobber, rart..

Anonymous poster hash: 5d64c...83e

Hva så?

Anonymous poster hash: 31656...bd7

Skrevet

Ingen jeg kjenner under 60 år er uføre, jeg bor sentralt i Oslo vest med barn i 4. klasse, men ingen av foreldrene på trinnet er uføre, ei heller noen andre jeg kjenner mellom 20 og 60.

Anonymous poster hash: 5d64c...83e

Dei kan godt vere uføre uten du vet det frøken fryd 😘

Trur ikke dei løper rundt i korridorene å skriker jeg er ufør!!!

Kun min familie vet jeg er ufør. Naboen har ikke litt kontroll engang. Selv om vi har vert naboer i 10 år, og snakkes hver kveld 😉

Men kanskje det er fordi vi har en god del penger, 2 hytte, 4 båter, og stort hus?

Er lett å skjule ting om du vil 😃🙄

Anonymous poster hash: 1a988...434

Skrevet

Hordaland.

Jeg er ufør, jeg jobber og roper det ikke ut til hele verden jeg heller.

Anonymous poster hash: c06f2...0c8

Skrevet

Fredrikstad. Flere av naboene er uføre også. :P

Men jeg forteller aldri at jeg er ufør. Jeg er 85% ufør og jobber 15%, så hvis noen spør hva jeg gjør så forteller jeg om den jobben. Forteller ikke hvor lite jeg jobber. Så de rundt meg kunne sikkert også sagt at de vet jeg ikke er ufør for de "vet jo hvor jeg jobber". ;)

Anonymous poster hash: a45f3...c07
Skrevet

Jeg er ung ufør og bor sentralt på Oslo vest! Kjenner flere andre i samme situasjon (som jeg har blitt kjent med gjennom foreningen for den sykdommen jeg har), og mange av dem holder det hemmelig annet enn for de nærmeste.

Anonymous poster hash: d8d4a...b5c

Skrevet

Jeg bor i en hule på fjellet, og livnærer meg på røtter og bær.

Anonymous poster hash: 42c34...0da
Skrevet

Sier seg vel selv at de ikke bor på Oslo vest. En blir ikke rik på trygdAnonymous poster hash: 2bc93...b9d

Jeg bor på Oslo vest, nekter å tro at jeg er den eneste.....

Anonymous poster hash: 914fd...af2

Skrevet

Jeg er ufør.

Bor i en 7-millioners villa i Møre og Romsdal, og trives med det. Har tre barn.

Fikk pasientskadeerstatning, og hadde også litt fra før, så fremtiden vår er passe sikret.

Ikke alle uføre trasker ned på nav med hårruller og røyker rullings.

Anonymous poster hash: e4b81...359

Hahaha!! Det er helt sant:-)

Anonymous poster hash: e292e...88a

Skrevet

De bor i uføreland. Der mesker de seg, lever livet og bruker opp pengene dine! Du burde prøve det.

Anonymous poster hash: 13456...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...