Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #1 Skrevet 5. januar 2016 Hører flere si at det er umulig og tisse på seg under sex. Gjelder det kvinner også? Anonymous poster hash: 3603b...7be
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #2 Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #3 Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #4 Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #5 Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b okay. mente å ha hørt at det ikke er urin, eller ren urin. og at det ikke slukke lukte. Anonymous poster hash: 3603b...7be
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #6 Skrevet 5. januar 2016 Man kan nok lekke litt, og det kan lukte litt om man har drukket lite ja. Føler det selv, men føler ikke jeg var tisset i sengen Anonymous poster hash: 148d2...e4c
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2016 #7 Skrevet 5. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b okay. mente å ha hørt at det ikke er urin, eller ren urin. og at det ikke slukke lukte. Anonymous poster hash: 3603b...7be Vel, hvis man ser på den kvinnelige anatomi, har vi ingen "depoter" for væske, annet enn blæra, så det er nok der alt kommer fra. Har også hørt at det skal være kvinnelig cum, men det er nok ønsketenkning, og ikke fysisk mulig. (Sjelden det lukter urin av urinen min da) Anonymous poster hash: be69e...16b
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #8 Skrevet 6. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b okay. mente å ha hørt at det ikke er urin, eller ren urin. og at det ikke slukke lukte. Anonymous poster hash: 3603b...7be Vel, hvis man ser på den kvinnelige anatomi, har vi ingen "depoter" for væske, annet enn blæra, så det er nok der alt kommer fra. Har også hørt at det skal være kvinnelig cum, men det er nok ønsketenkning, og ikke fysisk mulig. (Sjelden det lukter urin av urinen min da) Anonymous poster hash: be69e...16b Okay. bare lurte på om jeg tissa på meg sist eller om det var en sprut. og så luktet det urin dagen etter. ja veldig flau Anonymous poster hash: 3603b...7be
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #9 Skrevet 6. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b okay. mente å ha hørt at det ikke er urin, eller ren urin. og at det ikke slukke lukte. Anonymous poster hash: 3603b...7be Vel, hvis man ser på den kvinnelige anatomi, har vi ingen "depoter" for væske, annet enn blæra, så det er nok der alt kommer fra. Har også hørt at det skal være kvinnelig cum, men det er nok ønsketenkning, og ikke fysisk mulig.(Sjelden det lukter urin av urinen min da) Anonymous poster hash: be69e...16b Det er oppblandet med en del urin. Men selve væsken er en form for prostatavæske fra de bartholinske kjertler. Jeg har stadig sprøyteorgasmer (dyktig mann 😉) og må som regel på do etter spruten. Så man får ikke tømt blæra på den måten. Men det går selvsagt fint an å OGSÅ tisse på seg under sex. Anonymous poster hash: 16546...27d
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2016 #10 Skrevet 6. januar 2016 Vet ikke, men kvinner kan jo squirte? Det kjennes nesten ut som en tisser på seg når det skjer. Anonymous poster hash: 148d2...e4c Jo men det skal vel ikke lukte urin? Anonymous poster hash: 3603b...7be Det er jo urin, så hvis man har drukket for lite vann vil det lukte. Anonymous poster hash: be69e...16b okay. mente å ha hørt at det ikke er urin, eller ren urin. og at det ikke slukke lukte. Anonymous poster hash: 3603b...7be Vel, hvis man ser på den kvinnelige anatomi, har vi ingen "depoter" for væske, annet enn blæra, så det er nok der alt kommer fra. Har også hørt at det skal være kvinnelig cum, men det er nok ønsketenkning, og ikke fysisk mulig.(Sjelden det lukter urin av urinen min da) Anonymous poster hash: be69e...16b Det er oppblandet med en del urin. Men selve væsken er en form for prostatavæske fra de bartholinske kjertler. Jeg har stadig sprøyteorgasmer (dyktig mann ) og må som regel på do etter spruten. Så man får ikke tømt blæra på den måten. Men det går selvsagt fint an å OGSÅ tisse på seg under sex. Anonymous poster hash: 16546...27d Har ikke luktet urin før, så ble litt redd for at det er det som skjedde. har litt problemer med bekkenet etter graviditet, men bare når jeg hoster over lengre tid, eller kaster opp. Spruting er litt nytt for meg. Anonymous poster hash: 3603b...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå