Gå til innhold

Noen som har reist med Norwegian Oslo-Florida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var flyreisen og hvordan var flyet? Hva er lurt å ha med ombord? Reiser uten barn😊

Anonymous poster hash: dbcd7...a26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt ordinær flyreise, som alle andre langdistanseflygninger!

I mine øyne er Dreamliner oppskrytt.

Ha med det du trenger til en 9-timers flytur: lesestoff, musikk etc........

Anonymous poster hash: 5f77b...416

Skrevet

Fløy for ikke lenge siden,synes også dreamliner var oppskrytt!Større og mer seter,men ikke mye mer plass enn på de vi flyr innenlands med..Jeg syns det Var litt trangt og var kjempemisunnlig på de lenger fremme som hadde god plass og kunne legge ned setene-oppgraderer neste gang😄Samme filmer på flyet begge veier så jeg ville tatt med en bok og to også,head set,fleecepledd hvis du er frossen av deg-veldig tynne di på flyet!

Anonymous poster hash: 43ebe...8a2

Skrevet

Den turen skal vi og snart på 😊 Noen som tips og erfaringer til hva man gjøre? Utenom det "opplagte" som Disneyworld osv...

Anonymous poster hash: d2555...ed0

Skrevet

Vi reiser med barn, forresten 😉

Anonymous poster hash: d2555...ed0

Skrevet

Vi har reist Florida t/r to ganger i det siste og skal snart igjen. Flyturen er som flere sier helt ordinær. Greie fly, greie seter, litt dårlig utvalg i underholdning - men selvsagt greit med egen skjerm.

Anonymous poster hash: 3ca29...3c2
Skrevet

Den turen skal vi og snart på Noen som tips og erfaringer til hva man gjøre? Utenom det "opplagte" som Disneyworld osv... Anonymous poster hash: d2555...ed0

Universal, SeaWorld, shopping, strand, Kennedy space senter, gatorland, oldtown Kissimmee, fun spot, sump-safari, ulike sportsarrangementer, ulike state parks, frukt-plantasjer, se sjøkuer i sitt ville element, Celebration............

Anonymous poster hash: 5f77b...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...